کد خبر : 1588192 | 11 بهمن 1397 ساعت 15:47 | 36.4K بازدید | 0 دیدگاه

از سپیدرود تا سپیدرود؛

بازگشت هافبک بازیساز به نمایش پرسپولیس

پس از یک نیم فصل بازی بدون محسن مسلمان، سروش رفیعی و هر بازیساز این چنینی، سرخ ها بار دیگر یک پلی میکر را در ترکیب خود دارند.

بازگشت هافبک بازیساز به نمایش پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت آخرین باری که یک هافبک بازیساز را در ترکیب خود داشتند، آخرین بازی لیگ هفدهم مقابل همین تیم سپیدرود بود که با پیروزی 3-0 به پایان رسید. در آن مسابقه محسن مسلمان در نیمه دوم به زمین رفت و توانست با ارسالی دیدنی، زمینه ساز گل سوم تیم پرسپولیس شود و همچنین شمار پاس گل های خودش را دو رقمی کند.

 

پس از جدایی مسلمان، تیم برانکو که از محرومیت نقل و انتقالاتی رنج می برد، یک نیم فصل را بدون پلی میکری در قواره این دو بازیکن سپری کرد. البته بشار رسن و سیامک نعمتی پشت علی علیپور و گادوین منشا نمایش های خوبی را از خود ارائه کردند اما آن ها ویژگی هایی متفاوت با مسلمان و رفیعی دارند و برانکو آن ها را بیشتر برای پست هافبک کناری و وینگر می پسندد.

 

با حضور سروش رفیعی در ترکیب تیم پرسپولیس، بار دیگر وی نقشی محوری در این تیم یافته و اکثر توپ ها در میانه میدان به او ختم می شود. سروش علاوه بر این که وظیفه توپ رسانی به مهاجمان را دارد، ضربات ایستگاهی را نیز ارسال می کند و در نیمه اول نیز بسیار پرکار بود.

 

دیدگاه‌ها