کد خبر : 44128 | 25 اردیبهشت 1390 ساعت 20:31 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

عمر دو ساله کهکشانی‌ها به پایان رسید

ستاره‌های استیل‌آذین 6 تایی شدند و سقوط كردند

تیم فوتبال استیل‌آذین با شکست 6 بر یک برابر شهرداری در هفته ماقبل پایانی به لیگ دسته اول سقوط کرد.

ستاره‌های استیل‌آذین 6 تایی شدند و سقوط كردند
ديدار تيم‌هاي استيل‌آذين و شهرداري تبريز از هفته سي‌وسوم ليگ برتر فوتبال از ساعت 18 در ورزشگاه دستگردي برگزار شد.

شاگردان محمود ياوري در هفته ماقبل پاياني احتياج به کسب امتياز داشتند تا بتوانند براي بقا در ليگ شانسي براي خود قائل باشند، اما اين تبريزي‌ها بودند که با بازي بهتر توانستند با نتيجه 6 بر يک به پيروزي دست يابند و باعث سقوط تيم کهکشاني ايران شدند. رسول پيرزاده در 15، مهدي محمدي (گل به خودي) 19، ميثم بائو 61 و 89، علي کريمي 72 و سعيد دقيقي 85 گل‌هاي شهرداري را به ثمر رساندند و تک گل استيل‌آذين را محمد غلامي 30 به ثمر رساند.

سقوط استيل‌آذين در حالي رخ داد که در ابتداي فصل مسئولان اين تيم روياي صعود به ليگ قهرمانان را در افکار خود پرورش مي‌دادند و اعلام مي‌کردند با توجه به جذب بازيکنان با تجربه و بزرگ مي‌توانند جزء 3 تيم برتر ليگ قرار گيرند و تيم را راهي آسيا کنند، اما اين موضوع محقق نشد و پس از مدتي بازيکنان اين تيم در انديشه بقا در ليگ برتر بودند و در پايان يک هفته مانده به پايان رقابت‌ها نتوانستند دوام بياورند و پس از 2 فصل حضور در ليگ برتر به ليگ دسته اول سقوط کردند.

حال بايد ديد استيل‌آذين به فعاليت خود ادامه مي‌دهد يا خير، چرا که مسئولان اين باشگاه پس از ديدار جنجالي برابر پرسپوليس تصميم به انحلال اين باشگاه گرفتند و قرار شد تا پايان فصل به بازي‌هاي خود ادامه دهند و مسئولان استيل‌آذين اعلام کردند با سقوط اين تيم باشگاه را منحل خواهند کرد.

يدالله جهانبازي قضاوت اين ديدار را برعهده داشت. وي به محمد زينال خيري از شهرداري و علي انصاريان از استيل‌آذين کارت زرد نشان داد. حسن اشجاري در دقيقه 63 و محمد اسماعيل نظري در 84 از استيل‌آذين با کارت قرمز داور از زمين مسابقه اخراج شد.

دیدگاه‌ها