کد خبر : 48809 | 25 تیر 1390 ساعت 14:08 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

آرزوی مالك جدید رم برای باشگاه

مالک جدید جالوروسی گفت: در چند سال آینده به یکی از قدرت‌های اروپا تبدیل خواهیم شد.

آرزوی مالك جدید رم برای باشگاه

   توماس دي‌بندتو به‌همراه يک گروه سرمايه‌گذاري آمريکايي چند ماه پيش باشگاه رم را خريدند تا اين تيم پس از سال‌ها از تملک خانواده سنسي درآمده و به آن‌ها واگذار شود.

آمريکايي‌ها پس از خريد باشگاه، لوئيس انريکه را به‌عنوان سرمربي جديد معرفي کردند و برنامه‌هاي خود براي احداث ورزشگاه جديد را اعلام کردند.

دي‌بندتو در اين‌باره گفت: ما قصد داريم دوران جديدي را در اين باشگاه شروع کنيم که به تغييرات بزرگي در دنياي فوتبال خواهد انجاميد. ما جاه‌طلبي‌ و روياهاي خاص خودمان را داريم و اميدوار هستيم با برنامه‌هايي که داريم به همه آن‌ها دست پيدا کنيم.

وي افزود: رم در يک روز ساخته نخواهد شد و ما در چند سال اين باشگاه را به يکي از قدرت‌هاي اروپا تبديل خواهيم کرد.

دي‌بندتو پس از ورود به باشگاه اعلام کرد که قصد همکاري با 3 نفر را دارند و به‌زودي آن‌ها را به المپيکو خواهند آورد. لوئيس انريکه به‌عنوان سرمربي، والتر ساباتيني به‌عنوان مدير ورزشي و فرانکو بالديني.

تاکنون فقط بالديني به دليل تعهدي که به تيم ملي انگليس داشته نتوانسته به اين تيم ملحق شود و اعلام شده به زودي راهي رم خواهد شد.

دي‌بندتو ادامه داد: هدف اصلي ما انتخاب بهترين کادر مربي‌گري است تا با استفاده از آن‌ها بتوانيم شروع بسيار خوبي داشته باشيم زيرا بهترين اتفاق‌ها همواره در زمين مسابقه رخ مي‌دهند.

وي ادامه داد: دوست داريم تيمي باقدرت مانور و انعطاف‌پذيري بالايي داشته باشيم. در حال حاضر روي بازيکن خاصي تمرکز نکرده‌ايم. مي‌خواهيم همه‌چيز بر اساس خواست مربي و کادر فني باشد. اگر آن‌ها بازيکني را به ما معرفي کردند، به سرعت به دنبال امضاي قرارداد با وي خواهيم رفت.

 

دیدگاه‌ها