کد خبر : 1613470 | 02 خرداد 1398 ساعت 19:12 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزینه جدید برای جانشینی گتوزو در میلان

به نظر نمی رسد که جنارو گتوزو فصل بعد نیز روی نیمکت مربیگری میلان حضور داشته باشد.

گزینه جدید برای جانشینی گتوزو در میلان

به گزارش "ورزش سه"، سیمونه اینزاگی که اخیراً لاتزیو را به قهرمانی جام حذفی ایتالیا رساند، شاید فصل آینده هدایت تیم فوتبال میلان را برعهده بگیرد، این در حالی است که آینده جنارو گتوزو در این تیم با توجه به شانس کم روسونری برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در هاله‌ای از ابهام است.   

دو روزنامه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» و «گاتزتا دلو اسپورت» گزارش دادند، اینزاگی 43 ساله تماسی از جانب مدیران باشگاه میلان دریافت کرده و از او در خصوص اینکه آیا در تابستان پیش‌رو می‌تواند هدایت روسونری را برعهده بگیرد، سوال شده است.

 

 

1297996

 

 

در صورتی که سیمونه اینزاگی پیشنهاد سرمربیگری میلان را قبول کند، جا پای برادرش فیلیپو اینزاگی خواهد گذاشت که در فصل 15-2014 سرمربی این تیم بود. پیش از این گفته شده بود باشگاه یوونتوس نیز در صورتی که موفق به جذب گزینه‌های اصلی خود یعنی پوچتینو و ساری نشود، سراغ استخدام سیمونه اینزاگی خواهد رفت.
مدیران باشگاه لاتزیو اما در نظر دارند سیمونه اینزاگی را حفظ کنند و قراردادی جدید با دستمزد سالیانه 1.8 میلیون یورو بعلاوه پاداش‌های در نظر گرفته شده به او پیشنهاد خواهند داد. دستمزد کنونی وی در لاتزیو 1.2 میلیون یورو در سال است.

دیدگاه‌ها