کد خبر : 64890 | 22 دی 1390 ساعت 10:42 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

گروندونا:

گواردیولا گزینه خوبی برای هدایت آرژانتین است

رئیس 80 ساله اتحادیه فوتبال آرژانتین معتقد است که گواردیولا گزینه ایده آلی برای هدایت تیم ملی این کشور است.

گواردیولا گزینه خوبی برای هدایت آرژانتین است

 خولیو گروندونا، رئیس اتحادیه فوتبال آرژانتین در صحبتهایی اعلام کرد که اگر بتواند پپ گواردیولا را به آرژانتین بیاورد و هدایت آلبی سلسته را به او بسپارد خوشحال خواهد شد.  

 گواردیولای 40 ساله از سال 2008 هدایت بارسلونا را در دست گرفت و از آن زمان تاکنون با بارسا به 13 جام قهرمانی دست یافته؛ او با بارسلونا 3 قهرمانی در لالیگا و 2 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده است

 این درحالی است که آرژانتینی ها بعد از جام جهانی 2010 دو مربی عوض کرده اند. در ابتدا سرخیو باتیستا جانشین دیگو آرماندو مارادونا شد و بعد از آن هم آلخاندرو سابه یا جای باتیستا را گرفت.


 گروندونا، رئیس اتحادیه فوتبال آرژانتین در صحبتهایی به اونا اف ام گفت:« اگر اتحادیه فوتبال آرژانتین قدرت اقتصادی داشته باشد، گواردیولا روزی سرمربی تیم ملی آرژانتین خواهد شد. انتصاب او به عنوان مربی آلبی سلسته مثل یک رویاست.»

 گروندونا در ادامه صحبتهایش ابراز امیدواری کرد تا مسی به تیم ملی آرژانتین در کسب عنوان قهرمانی جام جهانی کمک کند ولی یادآوری کرد که عدم موفقیت مسی درکسب جام با آلبی سلسته ، مهارتهای این ستاره 24 ساله را زیر سوال نخواهد برد:« خیلی مهم است که مسی با آرژانتین قهرمان جام جهانی شود. ولی با درنظر داشتن تمام عناوینی که او کسب کرده، می دانیم که او نهایت تلاشش را به کار می گیرد. هیچ شکی نیست که با وجودی که آرژانتین اخیرا و با مسی در جام جهانی به قهرمانی نرسیده، ولی او یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. ما ازداشتن مسی احساس غرور می کنیم.»

 این درحالی است که روز چهارشنبه مسی در گفت و گویی اختصاصی با روزنامه اوله اعلام کرده بود که دوست دارد تا قبل از اتمام عمر فوتبالی اش، به لیگ آرژانتین بازگردد.

دیدگاه‌ها