کد خبر : 75221 | 14 اردیبهشت 1391 ساعت 15:20 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

سول کمپبل از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

سول کمپبل، مدافع سابق آرسنال و تیم ملی انگلیس، در 37 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

سول کمپبل از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

کمپبل در طول دوران حرفه ای اش برای 5 باشگاه مختلف از جمله دو رقیب لندنی آرسنال و تاتنهام بازی کرد و 73 بازی ملی نیز در کارنامه اش دیده می شود. او در 6 تورنمنت مهم برای سه شیرها به میدان رفت.

علی رغم کارنامه درخشانش، کمپبل از پایان فصل گذشته و جدایی از نیوکاسل، بدون تیم مانده بود و سرانجام تصمیم به بازنشستگی گرفت.

او در گفتگو با اسکای اسپورتش نیوز گفت:" این تصمیم بسیار بسیار دشواری برای من بود زیرا کنار گذاشتن فوتبال برای من بسیار دشوار بود؛ به ویژه وقتی برای سال های طولانی در بالاترین سطح حرفه ای فوتبال بازی کرده باشید.

این اتفاق برای هر ورزشکاری رخ می دهد. وقتی به این سن می رسید، بدن، ذهن و روحیه به شما می گوید دیگر بس است. باید کفش ها را بیاویزید و ورزش حرفه ای را کنار بگذارید."

این بازیکن متولد لندن اولین بازی حرفه ای اش را در 18 سالگی برای تاتنهام انجام داد و 10 سال برای این باشگاه بازی کرد اما با پیوستن به باشگاه رقیب، آرسنال، جنجال های زیادی ایجاد کرد.

دوران حضور او در آرسنال، موفق ترین دوران حرفه ای او بود. او با توپچی ها دو بار قهرمان لیگ برتر شد و دو بار نیز قهرمانی در جام حذفی را تجربه کرد.

دیدگاه‌ها