کد خبر : 973507 | 04 خرداد 1391 ساعت 12:04 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

کالو و تصمیم گیری درمورد آینده اش در چلسی

ستاره ساحل عاجی چلسی ممکن است تصمیم به جدایی از این تیم گرفته باشد. او تایک هفته دیگر تصمیمش را اعلام خواهد کرد.

کالو و تصمیم گیری درمورد آینده اش در چلسی

طبق گزارش منتشره در گل دات کام، سالمون کالو تا یک هفته دیگر درمورد آینده اش در چلسی تصمیم می گیرد و بدین ترتیب مشخص خواهد شد که آیا او قرارداد جدیدی را با آبی های لندن به امضا رسانده و یا اینکه مثل هموطنش دیدیه دروگبا از این تیم جدا می شود.
حدود یک ماه پیش بود که گل دات کام در گزارشی به این نکته اشاره کرد که کالو نظر مثبت تیمهای متعددی در انگلیس و سایر کشورهای اروپایی را به خود جلب کرده و به عنوان مثال، تیمهای آرسنال، لیورپول و تاتنهام برای جذب او درخواستهایی را ارائه داده اند. این طور به نظر می رسید که او می خواهد در لیگ برتر بماند ولی سران تیمهایی از ایتالیا، اسپانیا، هلند و ترکیه نیز بازیهای او را زیر ذره بین گرفته اند.
قرارداد کالوی 26 ساله با چلسی در ماه آینده میلادی به اتمام می رسد و او می تواند به عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک کند.
این درحالی است که کالو درماه گذشته میلادی در صحبتهایی گفته بود:« من از حضور دراینجا لذت می برم. هیچ دلیلی نیست که من نخواهم اینجا بمانم. روبرتو دی متئو هدایت تیم را در دست گرفته و به من فرصت بیشتری برای بازی کردن می دهد و از این بابت خوشحالم. من هیچ وقت فکر نمی کنم که چرا من در چلسی آینده ای نداشته باشم.»
او در سپتامبر سال گذشته پیشنهاد تمدید قراردادش با چلسی را رد کرده بود.

دیدگاه‌ها