کد خبر : 973934 | 08 خرداد 1391 ساعت 13:54 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت کلمنته از سرمربی تیم ملی اسپانیا

سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا گفت: دلیلی نداشت که در ترکیب تیمی که 2 سال پیش قهرمان جهان شده ترکیب زیادی ایجاد شود.

حمایت کلمنته از سرمربی تیم ملی اسپانیا

     خاویر کلمنته بر این باور است که سرمربی کنونی تیم ملی تصمیم درستی گرفته که تغییرات زیادی در ترکیب تیمی که قهرمان جام جهانی 2010 شده ایجاد نکرده است.

دل بوسکه  شب گذشته فهرست 23 نفره نهایی تیم برای حضور در یورو 2012 را اعلام کرد و هسته اصلی ماتادورها را بازیکنان حاضر در جام‌جهانی 2010 تشکیل می‌دهند.

کلمنته بر این باور است که تغییرات در تیم ضروری نبود، زیرا ترکیب حال حاضر اسپانیا برای رسیدن به قهرمانی پتانسیل کافی را دارد.

وی در گفت‌و‌گو با مارکا اعلام کرد: هسته تیم همان است، در حالی که داوید ویا به دلیل مصدومیت مسابقات را از دست داده اما ترکیب تقریبا همان ترکیب قبلی است. دلیلی هم نداشت که تغییرات اساسی در تیم رخ دهد. یکی از دلایلش این است که این بازیکنان قهرمان جهان شده‌اند، بنابراین انتظار نداشتم تغییرات زیادی ببینم.

کلمنته خاطرنشان کرد: کمی شک داشتم که فرناندو تورس به ترکیب اصلی راه یابد، زیرا زیاد بازی نکرده بود. همچنین مطمئن نبودم که چه کسی جانشین کارلوس پویول خواهد شد. رائول آلبیول انتخاب بدی نیست به هر حال ما مدافع میانی خوب زیادی نداریم.

اسپانیا 10 ژوئن (21 خرداد) در اولین بازی خود در جام ملت‌های اروپا به مصاف ایتالیا خواهد رفت و سپس 14 و 18 ژوئن به ترتیب با ایرلند و کرواسی دیدار خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها