کد خبر : 976225 | 27 خرداد 1391 ساعت 12:04 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

بلوخین:

فرانسوی ها بهتر با شرایط آب و هوا کنار آمدند

مربی 59 ساله اوکراین معتقد است که تاخیر در شروع بازی تاثیر زیادی برروی تیمش نداشت .

فرانسوی ها بهتر با شرایط آب و هوا کنار آمدند
اولگ بلوخین، سرمربی تیم ملی اوکراین در صحبتهایی اعلام کرد که تاخیر یک ساعته در آغاز بازی تاثیری در جریان بازی تیمش در دیدار با فرانسه نداشته است .
فرانسه با گلهای ژرمی منز و یوان کابای توانست یکی از دو میزبان یورو2012 را شکست دهد و این درحالی بود که تنها 4دقیقه بعد از به صدا در آمدن سوت آغاز، بازی به خاطر توفان وبارش سیل آسای باران برای 70 دقیقه متوقف شد.
بعد از آن بازی دنبال شد و با شکست اوکراین همراه بود. در پایان مسابقه بلوخین ،مربی اوکراین به خبرنگاران گفت:« شرایط برای هر دو تیم یکسان بود؛ شاید فرانسوی ها بهتر توانستند با اوضاع آب و هوایی تطبیق پیدا کنند ولی آنها یکی از بهترین تیمهای دنیا و یکی از مدعیان قهرمانی دراین رقابتها هستند و حتی اگر دراین بازی ما به پیروزی می رسیدیم هم ذهنیت من تغییری نمی کرد و این ذهنیت به نتیجه بازی بستگی ندارد. ما در طول این 70 دقیقه هیچ کاری نکردیم و نمی دانم که اگر بازی بعد از یک ربع ساعت به جریان می افتاد، باید دوباره خودمان را گرم می کردیم یا نه.»
البته بلوخین ازفریادهای انتقادی برخی از هواداران علیه شاگردانش به شدت ناراحت بود و درادامه صحبتهایش گفت:« باید همیشه از تیمتان حمایت کنید. فکر می کنم که این اصلا عادلانه نیست. هواداران در بازی اول و در مصاف با سوئد از تیم ما حمایت کردند و باید همیشه از تیمشان حمایت کنند. این یعنی چه که اگر تیم خوب بازی کند از تیم حمایت می کنید و در غیر این صورت، این کار را نمی کنید؟! این ناعادلانه است. ما حس می کنیم که اگر به پیروزی برسیم، همه چیز خوب است و اگر ببازیم، همه ما را با تیر می زنند.»
اوکراین درسومین بازی اش درمرحله گروهی یورو مقابل انگلیس قرار خواهد گرفت و انتظار می رود که وین رونی بعد از پشت سرگذاشتن دو جلسه محرومیتش دراین بازی درترکیب سه شیر قرار بگیرد. مربی اوکراین دراین باره گفت:« من چه کار می توانم بکنم، ما مقابل انگلیس بازی خواهیم کرد. الان تنها نیم ساعت از بازی ما با فرانسه گذشته؛ هیچ چیزی را نمی توانم تغییر دهم ولی برای بازی بعد، فکرهایی درسر دارم.»

دیدگاه‌ها