کد خبر : 981333 | 09 مرداد 1391 ساعت 13:00 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید سرمربی گربه‌های سیاه از کلاغ‌ها

اونیل: ساندرلند باید راه نیوکاسل را برود

سرمربی گربه‌های سیاه معتقد است تیمش باید راهی را برود که فصل گذشته نیوکاسل آن را پیموده است.

اونیل: ساندرلند باید راه نیوکاسل را برود

  ساندرلند از سال 2008 تاکنون همواره رتبه بهتری در جدول رده‌بندی نسبت به نیوکاسل داشته‌اند. ولی فصل گذشته نتوانستند این مهم را تکرار کنند. شاگردان الن پاردو سرمربی نیوکاسل تا روزهای پایانی لیگ برتر انگلیس در فصل گذشته جزو 4 تیم برتر بودند ولی در نهایت به لیگ اروپا راه پیدا کردند.

مارتین اونیل سرمربی اهل ایرلند شمالی ساندرلند در این مورد گفت: اگر نیوکاسل توانسته این کار را انجام دهد، بدون شک ما نیز خواهیم توانست. فصل گذشته برای آنها فوق‌العاده بود. هیچ کس از آنها انتظار چنین نمایشی را نداشت. آنها با چند بازیکن بسیار خوب قرارداد بسته که برای آنها بسیار عالی بازی کردند. فصل بسیار خوبی بود. این همان راهی است که ما نیز باید در پیش بگیریم. باید همان راهی را برویم که نیوکاسل فصل پیش آن را پیمود.

سرمربی پیشین استون ویلا افزود: البته گفتن چنین چیزی بسیار ساده‌تر از انجام آن است. ما فصل گذشته بسیار خوب نتیجه می‌گرفتیم ولی شکست از اورتون در جام حذفی موجب شد افت محسوسی داشته باشیم. بعید می‌دانم کسی بازی خوب ما برابر منچسترسیتی را از خاطر ببرد. همه ما می‌دانیم که در یک باشگاه فوتبال چه چیزی مورد نیاز است. اولویت این است که با چند بازیکن جدید و خوب قرارداد ببندیم تا ما را به تیم بهتری تبدیل کند.

 

دیدگاه‌ها