کد خبر : 1237958 | 13 اردیبهشت 1394 ساعت 17:39 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با خبرنگاران

ونگر: ویلشر دو سال نباید مصدوم شود

جک ویلشر، ستاره جوان آرسنال را باید یکی از بدشانس ترین بازیکنان این تیم بدانیم که همواره با مشکل مصدومیت زانو مواجه است.

ونگر: ویلشر دو سال نباید مصدوم شود
به گزارش "ورزش سه"، همچون فصل گذشته، این فصل نیز برای ویلشر چندان خوب پیش نرفته و او به واسط مصدومیت زانو که در بازی مقابل منچستریونایتد در ماه نوامبر گریبان او را گرفت، تنها در 9 بازی آرسنال در لیگ برتر حضور یافته است.

ویلشر مدتی است که به تمرینات گروهی آرسنال بازگشته و آماده حضور دوباره در میادین است. آرسن ونگر در نشست خبری خود، ضمن اشاره به بدشانسی های ویلشر گفت:" هر هفته او قوی تر از قبل می شود. در هفته جاری من او را سریع تر و قبراق تر از هر زمانی دیدم. فکر می کنم او برای رسیدن به دوران اوجش، نباید دو سال دچار هیچ مصدومیت دیگری شود.
در فوتبال شما نیاز دارید که به بدنتان اعتماد کنید و ویلشر نیز از آن دست بازیکنانی است که در زمین آزادی عمل بیشتری دارد. بازگشت او به میادین نزدیک است و فکر نمی کنم دیگر مشکلی داشته باشد.

متاسفانه ما با بحران مصدومیت بازیکنانمان در ابتدای فصل مواجه شدیم و به تازگی همه بازیکنانم را در اختیار دارم. در این میان، ویلشر هنوز از ماه نوامبر نتوانسته برای ما بازی کند. در طول فصل به ندرت یک تیم کامل را در اختیار داشتم."

دیدگاه‌ها