کد خبر : 1242890 | 05 خرداد 1394 ساعت 13:40 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان با شایستگی قهرمان شد

عقیلی: کی‌روش هم مثل ما اشتباه داشته

هادی عقیلی معتقد است در این فصل در بالاترین سطح فنی‌اش قرار داشته و باید از سوی‌ کارلوس کی‌روش به اردوی تیم ملی فراخوانده می‌شد.

عقیلی: کی‌روش هم مثل ما اشتباه داشته
به گزارش "ورزش سه"، مدافع باتجربه سپاهان اصفهان در گفتگو با روزنامه ایران ورزشی درباره قهرمانی به همراه سپاهان و دلیل عدم دعوتش به تیم ملی صحبت کرده که در ادامه می‌خوانید.

عقیلی در همان ابتدای این مصاحبه با جبهه گرفتن مقابل عدم دعوتش به اردوی تیم ملی درباره آن چنین گفته: اتفاقاً اخیراً مصاحبه‌ای دیدم از آقای کی‌روش که در آن گفته بود من نفراتی را انتخاب کرده‌ام که از نظر فنی شخصیتی قوی داشته باشند. من مطمئنم که این فصل سطح من از نظر فنی بسیار بالا بود. اگر می‌خواستند من را دعوت کنند حتماً باید دعوت می‌شدم، به هرحال اما این موضوع برای من منتفی شده است.

به نظر می‌رسد عقیلی تمام اتفاقات را رصد می‌کند تا کورسویی برای بازگشت به تیم ملی پیدا کند: اتفاقاً مدتی پیش مصاحبه‌ای از آقای سردار کمالی می‌خواندم که برایم جالب بود. نمی‌دانم ایشان فوتبالی هستند یا نه اما وقتی کی‌روش گفته بود پولادی اشتباه کرده ولی چون بحث ملی در میان است باید دعوت شود، سردار کمالی در پاسخ ایشان گفته بودند که هادی عقیلی و مهدی رحمتی هم اشتباه کردند، چرا آنها را به خاطر بحث ملی نبخشیدید؟

وی ادامه داد: او بارها و بارها اشتباهاتی از جنس اشتباهات ما داشته است. خداحافظی‌های او با تیم ملی درست از جنس کار ما بود اما متأسفانه همیشه کسی که ضرر می‌کند بازیکن است نه سرمربی.

مدافع سپاهان که به همراه این تیم موفق شد جام قهرمانی لیگ چهاردهم را کسب کند درباره آن گفت: نمی‌دانم چرا تلاش می‌کنند ماجراهای تبریز را به سپاهان ربط دهند. ما این سر دنیا داشتیم بازی می‌کردیم و متأسفانه عده‌ای از احساسات مردم تبریز سوءاستفاده کرده‌اند. اینطور که من شنیده‌ام اتفاقات تبریز به خاطر جلوگیری از آسیب دیدن بازیکنان و آقای فغانی بوده. از ترس اینکه کسی آسیب نبیند، گفتند بازی سپاهان 2-2 شده وگرنه گزارشگری که در ورزشگاه بود نتیجه بازی سپاهان را می‌دانست!

وی در ادامه با اشاره به شایستگی‌های تیمش گفت: قبلاً هم گفته‌ام تنها تیمی که در قامت قهرمانی بود سپاهان بوده است. درست است که ما به دلیل بخشی از مشکلات داخلی در طول فصل دچار نوسان‌هایی بودیم اما از همان زمان هم خیلی‌ها به ما می‌گفتند چون بازی‌هایمان در چند هفته آخر راحت‌تر از رقیبان‌مان است، شانس‌مان برای قهرمانی بالاست.

عقیلی در ادامه درباره تمدید قرارداد با حسین فرکی و نظرش در این باره گفت: هنوز یک ربع از بازی فینال نگذشته بود که از کادرفنی پرسیدم تمرین چه زمانی شروع می‌شود؟ دوست داشتم زودتر بدانم تا برای خودم برنامه‌ریزی کنم. حالا هم معتقدم باید هر چه زودتر باشگاه درباره سرمربی آینده تیم تصمیم بگیرد. براساس صحبت‌های آقای فرکی در برنامه نود می‌دانم که باید درباره ادامه همکاری ایشان با باشگاه مذاکراتی صورت بگیرد اما امیدوارم هرچه زودتر تکلیف روشن شود. به هرحال ایشان تیم را قهرمان کردند و با بازیکنان هماهنگ شده‌اند. همه اینها می‌تواند ادامه همکاری را موفق‌تر کند.

دیدگاه‌ها