کد خبر : 1252345 | 24 تیر 1394 ساعت 09:02 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

مهدوی:

موضع‌گیری بازیکنان خط‌خورده منطقی نیست

رئیس فدراسیون هندبال گفت: اینکه بازیکنی پس از خط‌خوردن بخواهد موضع‌گیری کند، چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

موضع‌گیری بازیکنان خط‌خورده منطقی نیست
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، ابوالحسن مهدوی در حاشیه تمرین عصر سه‌شنبه تیم ملی هندبال درباره شرایط این تیم اظهار داشت: تمرینات خوبی برگزار می‌شود که تا به حال اینقدر شرایط مناسب نبوده است و به نظرم این تیم در بهترین شرایط به‌سر می‌برد. امیدوارم بازیکنان بهترین عملکرد را داشته باشند و کار صعود به المپیک را در قطر یکسره کنند.

وی ادامه داد: ما هرچه در توان‌مان باشد انجام خواهیم داد تا بازیکنان بتوانند با بهترین امکانات آماده شوند.

رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به غیبت برخی بازیکنان در اردو گفت: برخی بازیکنان به اردو نیامده‌اند که البته با مشکل مصدومیت نیز روبه‌رو هستند. البته آنهایی که خط خورده‌اند و در این اردو نیستند، نباید پل‌های پشت سر خود را خراب کنند. اگر بازیکنی خط بخورد و سپس موضع بگیرد و انتقاد کند به نظرم منطقی نیست. به نظرم باید آنها به تمرینات خود ادامه بدهند و تلاش خود را کنند. درهای تیم ملی به روی همه بازیکنان باز است.

مهدوی عنوان کرد: کسی که می‌خواهد در تیم ملی بازی کند، باید با مشکلات نیز بسازد. در واقع هر ایرانی باید به تیم ملی کشورش کمک کند.

وی در خصوص برگزاری اردوهای خارج از کشور گفت: در حال بررسی حضور در دو کشور اسلوونی و کرواسی هستیم و می خواهیم در آن کشورها بازی های تداکاتی خوبی را نیز داشته باشیم. بنای ما این است که تیم ملی را به هر دو کشور بفرستیم. همچنین به دنبال آن هستیم که یک تورنمنت را در ایران برگزار کرده و تیم هایی همچون بحریان و چین را دعوت کنیم. در این تورنمنت تیم ب ایران نیز حضور خواهد داشت.


دیدگاه‌ها