کد خبر : 1255967 | 08 مرداد 1394 ساعت 11:15 | 11.7K بازدید | 2 دیدگاه

بهشتی در ملوان هیچ مسئولیتی ندارد

رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان با اشاره سلب امتیاز مالکیت باشگاه ملوان از داریوش بهشتی گفت: هرچند بهشتی در کنار ملوان بوده است ولی با سلب امتیاز از وی، دیگر هیچ مسئولیتی در این باشگاه ندارد.

بهشتی در ملوان هیچ مسئولیتی ندارد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، احمد دنیامالی اظهار کرد: بهشتی در بسیاری از موارد در کنار ملوان بود و معتقدم در آینده ملوان شریک است اما، با وجود سلب امتیاز مالکیت از وی، دیگر در باشگاه ملوان هیچ مسئولیتی ندارد.

وی در خصوص این احتمال که بهشتی از تیم ملوان به عنوان ابزاری برای مشهور کردن خود و رسیدن به مقاصد سیاسی بهره گرفته است توضیح داد: من الزاما نمی توام این مطلب را تایید کنم چرا که معتقدم باید منصفانه سخن گفت اما ممکن است در ذهن بهشتی مثل هر فرد دیگری برنامه هایی وجود داشته باشد و کسی نمی داند در ذهن او چه می گذشته است.

رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان با تاکید بر اینکه مجموعه ملوان، با همدلی شرایط خوبی را برای این تیم به وجود خواهند آورد افزود: کارهای زیادی برای ملوان در پیش رو داریم و امیدواریم نتیجه همه این فعالیت ها خوشایند هواداران باشد.

دنیا مالی در پاسخ به نهایی شدن ثبت قرارداد قلعه نویی گفت: اینکه در برخی رسانه ها اعلام شده قرارداد قلعه نویی ثبت نشده است، صحت ندارد و امیر قلعه نویی در ملوان مانده و با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه قلعه نویی یکی از مربیان حرفه ای فوتبال است، افزود: کسی مثل امیر قلعه نویی بیشتر از اینکه برای خود اهمیت قائل شود به فکر بازیکنانش بوده و هست.

وی ادامه داد: رمز موفقیت یک مربی حرفه ای در توانمندی های فنی و توانایی های مدیریتی اوست که امیر قلعه نویی هر دوی این ویژگی ها را دارد و با بازی های زیبایی که از ملوان شاهد خواهیم بود، این امر ثابت خواهد شد.

شامگاه گذشته داریوش بهشتی پس از کش و قوس های فراوان بر سر مالکیت تیم ملوان بندر انزلی، با تصمیم هیات مدیره این باشگاه به طور رسمی برکنار شد.

اولین کنفرانس خبری قلعه نویی نیز پیش از بازی  ذوب آهن اصفهان و ملوان بندر انزلی عصر امروز (پنج شنبه) در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می شود.

دیدگاه‌ها