کد خبر : 1263799 | 09 شهریور 1394 ساعت 12:50 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

سازمان لیگ نمی خواست تقویمش خالی باشد

مهاجری: تمرکز پدیده روی بازیهای لیگ است

رضا مهاجری سرمربی پدیده معتقد است که سازمان لیگ برنامه ریزی صحیحی برای برنامه ریزی لیگ و جام حذفی نداشته است.

مهاجری: تمرکز پدیده روی بازیهای لیگ است
مهاجری به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: با توجه به بازیهای تیم ملی، لیگ تعطیل شد ولی متاسفانه بخاطر برنامه بازیهای جام حذفی ما فرصت لازم برای بدنسازی و یا برگزاری دیدار تدارکاتی نداریم.

او ادامه داد: شما ببینید ما تا بخواهیم بدنسازی کنیم روز 19 شهریور باید در جام حذفی بازی کنیم حتی نمی دانیم که حریف ما چه تیمی است و یا در کدام شهر باید بازی کنیم. برای همین فکر می کنم که این تعطیلات بیشتر از همه به تیمهای باشگاهی ضربه می زند.

وی افزود: به عقیده من زمانی که فاصله بازی جام حذفی با لیگ 4 روز  است نشان می دهد که سازمان لیگ قصد داشته تا تقویمش خالی نباشد ولی این برنامه ریزی برای تیمی که در هر دو بازی حذفی و لیگ خارج از خانه بازی کند، به غیر از خستگی و بالا بردن آمار مصدوم ها فایده ی دیگری ندارد.

مهاجری گفت: من برنامه لیگ را نگاه کردم بعد از این تعطیلات دوباره دو بازی برگزار می شود و لیگ تعطیل می شود. در این زمان بندی های کوتاه مدت هم نمی توان بدنسازی مناسبی انجام داد و مطمئنا وقتی بازیکنان باشگاهی آماده نباشند تیم ملی خوبی هم نخواهیم داشت.
سرمربی پدیده با اشاره به دیدار های حذفی گفت: با توجه به فشردگی بازی های لیگ و جام حذفی برنامه و محدود بودن بازیکنان ما، تمرکز پدیده روی مسابقات لیگ است و سعی می کنیم بیشتر تمرکزمان را هم روی این دیدارها بگذاریم.

دیدگاه‌ها