کد خبر : 1273864 | 18 مهر 1394 ساعت 13:35 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره جدید ولفسبورگ: وقت امتیاز گرفتن است

خرید گران‌قیمت ولفسبورگ امیدوار است اوضاع ناخوشایند این تیم تغییر کند.

ستاره جدید ولفسبورگ: وقت امتیاز گرفتن است
به گزارش "ورزش سه"، سبزهای نیدرزاکسن که فصل گذشته نایب قهرمان بوندسلیگا و قهرمان جام حذفی آلمان شدند، در فصل جاری درخشش قبل را ندارند و با شکست 2 بر 0 مقابل گلادباخ، 5 بر 1 مقابل بایرن و تساوی 1 – 1 مقابل هانوفر تا حدودی دچار بحران شده‌اند.
 از اینرو با استفاده از تعطیلی کوتاه مدت رقابت‌های لیگ به مناسبت بازی‌های مقدماتی یورو تمرینات سفت و سختی را برای جبران مافات در دستور کار قرار داده‌اند.
یولیان دراکسلر که در نقل و انتقالات تابستان جاری در ازای مبلغ 35 میلیون یورو از شالکه به ولفسبورگ پیوست، می‌گوید:" ما تلاش خود را می‌کنیم اما نیاز بیشتری به تغییر سرعت داریم، مخصوصا وقتی صاحب توپ می‌شویم. آنچه روشن است این است که تا اینجا در کسب نتایج مطلوب ضعیف عمل کرده‌ایم و حالا باید فارغ از آنکه حریفمان که باشد شروع به امتیاز گرفتن کنیم. باید فرمان را بچرخانیم."
این بازیکن با اشاره به عدم دعوت شدنش به تیم ملی از سوی یواخیم لوو برای شرکت در مرحله آخر مقدماتی یورو نیز گفت:" می‌خواهم در جام ملت‌ها دوباره روی صحنه باشم و بعد از به دست آوردن عنوان قهرمانی جهان حالا عنوان قهرمانی اروپا را هم مال خود کنم."

دیدگاه‌ها