کد خبر : 1301248 | 13 بهمن 1394 ساعت 11:12 | 24.9K بازدید | 6 دیدگاه

موضع تاج و اسدی کاملا حرفه‌ای بود

آذری: از افشارزاده بعید بود چنین حرفی بزند

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: موضع تاج مبنی بر کنار کشیدن از لیگ قهرمانان آسیا حرفه ای بود از کفاشیان هم انتظار موضع گیری داریم.

آذری: از افشارزاده بعید بود چنین حرفی بزند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، سعید آذری در مورد اظهارات مهدی تاج مبنی بر کنار کشیدن از لیگ قهرمانان آسیا گفت: مقرر شده بود که سازمان لیگ به نمایندگی از 4 باشگاه ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا موضع واحدی در قبال تحرکات عربستان در لیگ قهرمانان آسیا بگیرد تا همه نمایندگان ایرانی وحدت رویه داشته باشیم. موضعی که مهدی تاج گرفت کاملا حرفه ای بود زیرا یکی از اهدافی که ما در رقابت های ورزشی شرکت می کنیم سربلندی کشور و نظام ایران اسلامی است. دکتر اسدی هم تلاش های خوبی انجام دادند و استراتژی های مناسبی را در نظر گرفتند.

وی ادامه داد: AFC نباید سیاست یک بام و دو هوا داشته باشد و بگوید ایران برای تیم های عربستانی نا امن است. مگر می شود فقط نا امنی برای تیم های یک کشور باشد؟ ما میزبان تیم های ملی همسایه در ایران هستیم زیرا کشورمان امنیت بالایی دارد. این تصمیم گیری AFC نشان از نفوذ عربستان در کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد. از مواضع مهدی تاج و دکتر اسدی در این زمینه حمایت قاطع می کنیم و نام ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ما از همه چیز مهم تر است. بنابراین هر 4 باشگاه ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا از مواضع سازمان لیگ حمایت می کنند. ملت ایران زیر بار ذلت نمی رود. برای همین 30 سال با همه تحریم ها مقابله کردیم و جوانان این مرز بوم شهید و مفقود الاثر شدند تا نام ایران با عزت بماند. 

آذری تصریح کرد: اکنون انتظار داریم که علی کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال هم موضعی صریح در قبال AFC  بگیرد و نقش رئیس فدراسیون در این زمینه تعیین کننده است.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد اظهارات افشارزاده در مورد اینکه بخاطر بازی با یک تیم اصفهانی عمران زاده محروم شده گفت: افشارزاده بزرگ ماست و یکی از مدیرانی است که گاهی به خاطر اصفهانی بودن گاهی مورد هجمه قرار می گرفت. شنیدن این حرف ها از مدیری چون افشارزاده بعید بود. ایشان نورچشم ما هستند اما چنین حرف هایی قابل تامل است. من فشاری که به مدیران وارد می شود را درک می کنم اینکه گاهی مدیران تحت فشار شدیدی هستند اما انتظار چنین حرف هایی از افشارزاده نداشتم.

دیدگاه‌ها