کد خبر : 1302699 | 18 بهمن 1394 ساعت 23:33 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

شانسی که دورتموند در حضور مورینیو آورد

مسئولان دورتموند از اینکه پیر امریک اوبامیانگ شب گذشته مثل همیشه روی فرم نبود خوشحالند.

شانسی که دورتموند در حضور مورینیو آورد
به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در ادامه هفته بیستم فصل جاری بوندسلیگا بروسیا دورتموند در برلین میهمان هرتا بود که در پایان 90 دقیقه نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل به دست نیاورد. این مسابقه یک مهمان ویژه داشت که در جایگاه ویژه مشاهده می‌شد؛ او کسی نبود جز ژوزه مورینیو.
آقای خاص پنجاه و یک روز پس از اخراجش از چلسی به دعوت هانس یواخیم واتسکه ،نایب رئیس باشگاه دورتموند، به المپیا اشتادیون آمده بود تا از نزدیک مصاف زردپوشان وست‌فالن مقابل هرتا را تماشا کند. این حضور غافلگیرکننده شائبه‌هایی را برانگیخت از جمله شایعه جانشینی او با توخل، که البته این مربی در پایان مسابقه تیمش با شوخی به این احتمال پاسخ داد:" شکست که نخوردیم!"
گمانه‌زنی دیگری که به واقعیت نزدیکتر بود و از بک‌گراند علاقه پیشین این مربی به جذب پیر امریک اوبامیانگ سرچشمه می‌گرفت این بود که اقای خاص به آلمان آمده تا از نزدیک با این مهاجم گابنی صحبت کند و در صورت توافق نهایی با مسئولان شیاطین سرخ (برای جانشینی لوئیز فان‌خال) او را جز اولین ترانسفرهایش با خود به منچستر ببرد.
از این لحاظ شانسی که دورتموندی‌ها آوردند این بود که این بازیکن برخلاف روال همیشگی‌اش، در این مسابقه ضعیف‌تر از انتظار ظاهر شد و تا دقیقه 72 که توخل ناامیدانه ناچار به تعویض او شد حتی یک شوت به سمت دروازه هم نداشت. بازیکن برگزیده سال 2015 افریقا اینبار با ثبت تنها یازده تماس با توپ و از دست دادن پنج دوئل تن به تن از شش تا بدترین بیلان ممکن را در مقایسه با دستاوردهای قبلی‌اش رقم زد و از این نظر اگرچه دورتموند در نتیجه‌گیری متضرر شد، اما درصورت صحت این فرضیه که مورینیو به خاطر او آمده بوده چندان بد هم نشد!
 گفتنی است اوبامیانگ که تا سال 2020 به دورتموندی‌ها قرارداد دارد، پیشنهاداتی از پاریس سن ژرمن، بارسلونا و منچستریونایتد دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها