کد خبر : 1313505 | 10 فروردين 1395 ساعت 18:59 | 53.7K بازدید | 0 دیدگاه

عمان میزبان تیم های ایرانی

ورزشگاه‌های عمان برای میزبانی معرفی شدند

به نظر می رسد میزبانی تیم های ایرانی از تیم های عربستانی در عمان قطعی شده است.

ورزشگاه‌های عمان برای میزبانی معرفی شدند
به گزارش "ورزش سه"، اما رسانه های ایرانی آخر هم از همه مطلع می شوند چون فدراسیون فوتبال در این زمینه اطلاع رسانی شفاف نمی کند، به همین خاطر همه اخبارهای پیرامونی روی احتمالات است. با این حال خبرگزاری د.پ.آ آلمان در این باره نوشته است:« فدراسیون فوتبال عمان نامه‌ای رسمی از سوی همتای ایرانی خود برای میزبانی نمایندگان ایران در عمان برای بازی با تیم‌های عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا دریافت کرده است. این اتفاق بعد از آن روی داده که کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده است تا دیدار تیم‌های ایرانی و عربستانی باید در زمین بی طرف برگزار شود.»

این خبرگزاری آلمانی در ادامه به نقل از یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال عمان نوشته است: «ما رسما با درخواست ایران موافقت کردیم و این باعث خوشحالی است که از باشگاه‌های عربستانی در عمان پذیرایی کنیم.»

نکته جالب اینکه حتی دو ورزشگاه برای میزبانی از مسابقات نمایندگان ایران هم مشخص شده است. خبرگزاری د.پ.آ به نقل از این منبع آگاه آورده است: « مسابقات در دو ورزشگاهی که معیارهای کنفدراسیون فوتبال آسیا را دارد، برگزار می‌شود. در صورتی که AFC موافقت کند، مسابقات در مجموعه «بوشر» که ۳۵ هزار نفر گنجایش دارد و هم چنین ورزشگاه «السیب» که ۱۷ هزار نفر تماشاگر را در خود جای می‌دهد برگزار می‌شود.»

قرار است فدراسیون فوتبال ایران تا یکی، دو روز آینده نظر نهایی خود را برای انتخاب زمین بی طرف اعلام کند.

دیدگاه‌ها