کد خبر : 1315463 | 19 فروردين 1395 ساعت 12:44 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

طلب استقلال از فیفا بابت جام جهانی 2014

منابع مالی تسویه با توزی اعلام شد

برخلاف اخباری که در خصوص حواله پول توزی از ایران به گوش می رسید منابع مالی مد نظر استقلالی ها برای مختومه کردن این پرونده جای دیگری در خود فیفا بود.

منابع مالی تسویه با توزی اعلام شد
به گزارش "ورزش سه"، در پی نامه ای که از کمیته انضباطی فیفا به فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه استقلال رسید مبنی بر این که باید مطالبات رودریگو توزی تا امروز به حساب این برزیلی واریز می شد رایزنی ها میان مدیران باشگاه و روسای فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای حل این مشکل آغاز شد که در نهایت طرفین به راهکار جالبی رسیدند.

استقلال که به خاطر حضور بازیکنانش در جام جهانی مبلغ زیادی از فدراسیون بابت پاداش فیفا به خاطر حق حضور بازیکنانش در این تورنمنت طلب داشت در توافق با فدراسیون و سازمان لیگ نامه ای به فیفا ارسال کرد مبنی بر این که از پاداش بلوکه شده فدراسیون ایران بابت جام جهانی 2014 مبلغ 390 هزار دلار کسر و به حساب رودریگو توزی واریز شود که این نامه با امضای علی کفاشیان برای فیفا ارسال شد.

البته تا به این لحظه هیچ واکنشی از سوی مقامات فیفا برای برآورده کردن این درخواست صورت نگرفته اما استقلالی ها امیدوار هستند تا مشکل شان با بازیکن برزیلی از طریق این منابع مالی بلوکه شده در خود فیفا حل و فصل شود.نکته ای که خود افشارزاده هم به آن اعتراف کرد و ابراز امیدواری که مشکل بقیه خارجی های طلبکار نیز حل شود.

دیدگاه‌ها