کد خبر : 1339434 | 19 تیر 1395 ساعت 07:30 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

شریفات: با پیکان مذاکره کردم، امضا نه

ملی پوش والیبال ایران گفت که مذاکراتی با باشگاه پیکان داشته اما هنوز قراردادی با این تیم امضاء نکرده است.

شریفات: با پیکان مذاکره کردم، امضا نه

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی شریفات سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران در خصوص آخرین وضعیت تیم باشگاهی خود اظهار داشت: پیشنهاداتی از چند تیم لیگ برتری دریافت کرده ام که جدی ترین آن ها تیم پیکان تهران بوده است اما کماکان منتظر روشن شدن وضعیت تیم ورامین هستم چرا که خاطرات بسیار خوبی با ورامین و مردم این خطه دارم.


وی افزود: متاسفانه در فصل گذشته با بدقولی برخی مسئولان مواجهه شدیم و تاکنون نیز بخشی از مطالباتمان را دریافت نکرده ایم ،مقرر شده است که در هفته پیش رو اتفاقات مثبتی در  خصوص مطالبات فصل گذشته رقم بخورد.


سرعتی زن تیم ملی والیبال خاطرنشان کرد:مذاکراتی با باشگاه پیکان داشته اما قراردادی با این تیم امضاء نکرده ام،این روز ها نیز اکثر تیم ها در حال ثبت قرارداد با بازیکنان هستند و زمان در حال از دست رفتن است ، امیدوارم طی روز های آینده مسئولان ورامینی شرایط خوبی در این شهر مهیا کنند تا خود نیز شرمنده هواداران ورامینی نشوم.


لازم به ذکر است،مصطفی شریفات به مدت چهارسال متوالی در متین  ورامین حضور داشته است و از بازیکنان قدیمی این تیم به شمار می رود،گفته می شود شرکت کاراسازه متین قصد تیمداری مجدد در لیگ برتر والیبال را دارد و حال باید دید شرایط برای تیمداری این شرکت توسط مسئولان ورامینی  فراهم می شود یا خیر.

 

دیدگاه‌ها