کد خبر : 1360451 | 03 مهر 1395 ساعت 11:30 | 34.4K بازدید | 1 دیدگاه

تشویق مهدی پاشا، تشکر از فوتبال تهاجمی

در پایان بازی خونه به خونه – راه آهن یزدان طرفداران تیم خونه به خونه مهدی پاشا و تیمش را تشویق کردند. نه به این خاطر که 6 گل خوردند به این خاطر که تهاجمی فوتبال کردند و به لاک دفاعی فرو نرفتند!

به گزارش "ورزش سه"، معمولا در بازی های دسته اول تیم هایی که در خانه حریفان به میدان می روند با تجمع در منطقه یک سوم دفاعی فشرده و بسته بازی می کنند و تلاش شان بر این است با استفاده از ضد حملات به گل برسند. خب بازی در برابر چنین  تیم هایی سخت است و از همه مهمتر نمی تواند به زیبایی بازی منجر شود.

 

1145302


اما دیروز راه آهن در برابر خونه از دقیقه 1 تا 90 تهاجمی بازی کرد و خیلی ابایی از گل هایی که می خورد نداشت! همین باعث به وجد آمدن تماشاگران در جریان بازی شد و آنها در پایان به جای خوشحالی از برد پر گل تیمشان راه آهن و مهدی پاشا را تشویق کردند!


اگر نتیجه دیروز راه آهن را فاکتور بگیریم باید اذعان کنیم راه آهن یکی از تیم های خوب بازی ها بوده و خوب هم نتیجه گرفته است.

 

1145303


ارایه بازی تهاجمی چه از سوی میزبان و چه از سوی تیم میهمان مسابقات باشگاهی را گرم می کند و در فوتبال هنر گل زدن  است نه گل نخوردن! این اگر از سوی باشگاه ها و مربیان باشگاهی درک شود بی شک لیگ ما در چه در سطح برتر و چه در سطح یک جذاب تر خواهد شد و این می تواند فوتبال ملیمان را هم تهاجمی تر کند.

دیدگاه‌ها