کد خبر : 1378809 | 20 آذر 1395 ساعت 13:34 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

خادم الشریعه: جایزه سی میلیونی را از دست دادم

خادم الشریعه می‌گوید که با سومی در مسابقات گرند پری سی میلیون تومان جایزه را از دست داده است.

خادم الشریعه: جایزه سی میلیونی را از دست دادم

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوش شطرنج ایران در گفتگو با خبرنگار ایسنا در خصوص رقابت های گرند پری زنان جهان گفت: مرحله آخر از نظر کیفی خیلی بهتر از دور های قبل بود. خودم انتظار این نتیجه را نداشتم که سوم شوم. البته رتبه پایانی من می توانست بهتر باشد زیرا در دو بازی شانس برد زیادی داشتم.

 

خادم الشریعه افزود: در دور هشتم که می توانستم پیروز باشم تن به مساوی دادم و من با یک پیروزی می‌توانستم سی میلیون جایزه بیشتر بگیرم. رقیبم ۱۰ دقیقه دیرتر سر میز حاضر شد و من می‌توانستم پیروز باشم زیرا شطرنجبازان باید سر ساعت پشت میز حاضر شوند اما با درخواست داور و مشکل حریفم قبول کردم مسابقه دیرتر آغاز شود زیرا اخلاق برایم اهمیت بیشتری دارد و افسوس جایزه را نمی خورم.

 

وی ادامه داد: در مجموع گرند پری ها، با توجه به آخر شدنم در مرحله اول، در جایگاه دهم ایستادم و اگر در مرحله اول نتیجه بهتری گرفته بودم جایگاه خیلی بهتری داشتم. در مرحله اول بی تجربه بودم  و برای اولین بار در گرند پری شرکت می‌کردم اما در دو مرحله بعدی به نظرم نتیجه خوبی گرفتم.

 

خادم در خصوص میزبانی ایرانی برای مسابقات قهرمانی زنان جهان گفت: مسابقات گرند پری تجربه خوبی برایم بود زیرا چنین رقابت های بزرگی را تا کنون تجربه نکرده بودم. میزبانی قهرمانی جهان هم خیلی به شطرنج زنان ایران کمک می کند و باعث شناخته شدن شطرنج ایران خواهد شد.

 

وی در خصوص مربی گری سوکولف نیز گفت: من با سوکولف کار نکردم اما در المپیاد جهانی از نزدیک شاهد مربی گری او بودم. واقعا مربی بزرگی است و می تواند به ما در مسابقات قهرمانی جهان کمک کند. میروشنیچنکو نیز در رقابت های گرند پری خیلی به من کمک کرد. او بازی من را به خوبی می شناسد.

 

دیدگاه‌ها