کد خبر : 1378878 | 20 آذر 1395 ساعت 16:48 | 88.5K بازدید | 0 دیدگاه

از پاس گل تا ممانعت از بازشدن دروازه

شورش پرسپولیسی‌ها در مشهد علیه تیم برانکو

پرسپولیسی ها در حالی امروز در برابر تیم پدیده قرار گرفتند که پنج بازیکن سابق خود را در این تیم می دیدند.

شورش پرسپولیسی‌ها در مشهد علیه تیم برانکو 

به گزارش "ورزش سه"، شهاب گردان، یونس شاکری، مهرداد کفشگری، میلاد کمندانی و رضا حقیقی پنج بازیکن تیم پدیده هستند که در بازی امروز این تیم برابر پرسپولیس به میدان رفتند، این پنج بازیکن روزگاری با پیراهن سرخ پوشان در لیگ برتر حضور داشتند، بازیکنانی که در بازی امروز نیز کم و بیش بازی خوبی به نمایش گذاشتند. 


گردان را می توان بهترین نفر این گروه دانست، او نود دقیقه در مقابل حملات پرسپولیسی ها مقاومت کرد و بارها با واکنش های دیدنی خود مانع باز شدن دروازه خود شد. 


مهرداد کفشگری دیگر بازیکنی بود که در بازی امروز نمایش دلپذیری داشت، او در میانه میدان بارها با بازیخوانی خود و البته دوندگی بالایش کفه ترازو را به سود تیم خود می کرد. 


یونس شاکری هم در خط حمله تیمش بسیار دونده ظاهر شد، دوندگی زیاد این بازیکن علاوه بر آزار دادن خط دفاعی پرسپولیسی ها تنها گل تیمش را نیز مهیا کرد، او در بین چند مدافع پرسپولیس پاس فوق العاده ای را برای یوسفی آماده کرد. 


میلادکمندانی هم در دیدار امروز به میدان رفت، البته بازیکن جوان سابقا پرسپولیسی و ملی پوش امیدها، تا دقیقه 60 در میدان بود. 


رضا حقیقی هم آخرین برگ مهاجری برای کسب امتیاز از بازی امروز بود، او که بعد از مدت ها، اخیرا در لیگ برتر و تیم پدیده به میدان رفته است در دقیقه 76 به میدان آمد تا شاید بتواند میانه میدان را در دقایق پایانی به سود مشهدی ها کند.


نکته جالب توجه در باره حضور این بازیکنان اینکه، در نهایت تنها گل پدیده توسط بازیکن سابق استقلالی ها، محسن یوسفی به ثمر رسید.

دیدگاه‌ها