کد خبر : 1424752 | 10 تیر 1396 ساعت 14:39 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

با اعلام مدیرعامل استقلال 

قرارداد با جباری به شرط موفقیت در تست پزشکی

مجتبی جباری ستاره سابق تیم ملی و استقلال در پایان هفته گذشته با قراردادی دو ساله دوباره به جمع آبی پوشان بازگشت.

قرارداد با جباری به شرط موفقیت در تست پزشکی

به گزارش "ورزش سه"، جباری که یکی از مهمترین بازیکنان فوتبال ایران در یک دهه گذشته محسوب می‌شود بازگشت پرسروصدا به استقلال داشته و البته حضور او در این تیم تردیدهایی را نیز به همراه دارد. پس از آنکه روز گذشته محمد خرمگاه اعلام کرد جباری به شرط عبور از تست‌های پزشکی استقلالی خواهد شد، رضا افتخاری مدیرعامل استقلال هم در جمع خبرنگاران روی این مساله صحه گذاشت و گفت: قبلا به ما گفته بودند که مجتبی جباری مصدوم است و ما در قرارداد او شرط گذاشتیم که تست پزشکی بدهد و اگر تایید شد قراردادش نهایی می‌شود و اگر مصدوم باشد قراردادش منتفی است. به گفته وی به هنگام عقد قرارداد با جباری در این باره صحبت شده و او در پاسخ گفته مشکل خاصی ندارد و در قطر هم بازی می کرده است.


 افتخاری سپس از قول جباری گفت که این بازیکن مشکلاتی دارد ولی این آسیب‌ها مانع از بازی کردن و درخشش‌اش نخواهد شد.


مساله توجه به مصدومیت جباری پس از آن در بین فعالان رسانه‌ای اتفاق افتاد که نوروزی معاونت پزشکی استقلال از عقد قرارداد باشگاه با بازیکنان بدون گذراندن تست‌های پزشکی اعتراض کرد که انتشار این مطلب بعد از اعلام خبر جباری این گمانه را در ذهن‌ها به وجود آورد که منظور او کسی جز جباری نیست. با این حال نوروزی بعد از انتشار این پست هم با صراحت در این‌باره سخن نگفت. 


البته مساله جباری و زانوی آسیب‌دیده‌اش چیز تازه‌ای نیست و او به دلیل این ضعف بدنی بارها اوقات مهمی از فصل را در زمان بازی در استقلال یا الاهلی قطر از دست داده اما در کل اثرگذاری او در مسابقاتی که حضور داشته در حدی است که نمی‌شود چشم به روی وی بست. جالب اینکه استقلال برای استخدام جباری مجبور به سبک کردن فهرست خود نیز هست، چیزی که نشان می‌دهد بازگشت این بازیکن چه ارزشی برای مجموعه آبی‌ها دارد که امسال پرستاره‌تر از فصول گذشته خود را در قدوقواره قهرمانی می‌بینند.

دیدگاه‌ها