کد خبر : 1504241 | 21 بهمن 1396 ساعت 17:36 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه محرومیت های والیبالی به دلایلی اخلاقی

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال این بار لیبرو تیم شهرداری ورامین را از تمام فعالیت های خود محروم کرد تا در آستانه دیدار برگشت یک محرومیت دیگر روی دست لیگ بماند.

ادامه محرومیت های والیبالی به دلایلی اخلاقی

به گزارش "ورزش سه"، چهارشنبه هفته گذشته دور رفت پلی آف لیگ برتر والیبال برگزار شد و در یکی از حساس ترین بازی ها تیم شهرداری ورامین در خانه با نتیجه 3 بر صفر مقابل پیکان شکست خورد. در اواسط این بازی تماشاگران نسبت به داوری این دیدار اعتراضات شدیدی داشتند که در نهایت به توقف بازی منجر شد.


احسن شیرکوند لیبرو تیم شهرداری ورامین برای آرام کردن تماشاگران میکروفن سالن را دست گرفت و حرف هایی بر زبان آورد که فدراسیون تشخیص داد تا او را تا اطلاع ثانوی محروم کند. سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه ای اعلام کرد که بر اساس گزارش ناظر این مسابقه، احسن اله شیرکوند بازیکن تیم شهرداری ورامین در جریان این مسابقه به فدراسیون والیبال توهین کرده است و تا تشکیل کمیته انضباطی از حضور در تمامی رویدادهای والیبالی محروم می شود.

 

در ادامه این اطلاعیه آمده است: یکی از لیدرهای تیم شهرداری ورامین به نام مهدی دیوی نیز به دلیل تخلفات انجام داده از ورود به تمامی سالن‌های مسابقات محروم شده است.


روز دوشنبه کمیته انضباطی برگزار خواهد شد تا تکلیف این پرونده مشخص شود.

دیدگاه‌ها