کد خبر : 1527303 | 09 خرداد 1397 ساعت 14:10 | 54.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای آاس

از سرگیری تلاش های الخلیفی برای جذب رونالدو

مالک قدرتمند باشگاه پی اس جی یک بار دیگر برای جذب رونالدو و جدا کردن او از رئال اعلام آمادگی کرده است.

از سرگیری تلاش های الخلیفی برای جذب رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، همه چیز از مصاحبه جنجالی رونالدو پس از قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ شروع شد. فوق ستاره پرتغالی به صورت ضمنی تایید کرد که ممکن است از رئال جدا شود.

مشخص بود که پس از این اظهارنظر، شایعات جدایی او بار دیگر در رسانه ها به یک سوژه داغ تبدیل خواهند شد.

 

 

1306169

 

 

در همین رابطه امروز مانو ساینز، خبرنگار آاس، خبر از تماس الخلیفی با پرز برای جذب رونالدو داد. به ادعای او، مدیر قطری پی اس جی در تماش با رئیس رئال از علاقه خود و باشگاهش برای به خدمت گرفتن رونالدو خبر داده است. این اولین بار نیست که او برای جذب رونالدو تلاش می کند. دو سال پیش او حتی در هتلی در مادرید با رونالدو دیدار کرد اما در نهایت نتوانست اعجوبه پرتغالی را به جدایی از رئال متقاعد کند و چند ماه بعد رونالدو قرارداد خود را تمدید کرد.

 

در گزارش آاس آمده  است که پی اس جی برای جذب رونالدو دو مشکل اساسی دارد.

اولی به جریمه احتمالی یوفا برای این باشگاه بر می گردد. پی اس جی در خطر نقض فیرپلی مالی قرار دارد و ممکن است به زودی از سوی یوفا به جریمه مالی سنگین و حتی محدودیت های سنگین نقل و انتقالاتی محکوم شود. در واقع اگر چنین شود، پی اس جی مجبور به فروش تعداد زیادی از ستاره های خود خواهد شد تا توازن بین خرید و فروش هایش برقرار شود و طبیعی است که جذب رونالدو از برنامه هایش خارج خواهد شد.

 

 

1233160

 

 

مشکل دیگر اینجاست که رقم فسخ رونالدو 1 میلیارد یورو است و تنها راه جدا کردن او از رئال، مذاکرات مستقیم با پرز است و رئیس رئال بارها اعلام کرده است که رونالدو تا 2021 قرارداد دارد و با هیچ باشگاهی برای وی مذاکره نخواهد کرد.

 

از سوی دیگر رئال مادرید خواهان جذب نیمار است و باید دید الخلیفی تن به پیشنهاد معاوضه این دو بازیکن خواهد داد یا خیر.

دیدگاه‌ها