کد خبر : 1528703 | 17 خرداد 1397 ساعت 10:53 | 248.4K بازدید | 0 دیدگاه

شطرنج کی روش ادامه دارد؛

نقشه جدید؛ کاور بازی در تمرین تیم ملی (عکس)

پنهان کاری مدنظر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در اولین جلسه تمرینی تیم ملی در روسیه نمود بیشتری داشت.

نقشه جدید؛ کاور بازی در تمرین تیم ملی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی در تمرینی که با حضور خبرنگاران برگزار شد، در تمرینات متنوعی که در فاصله یک هفته تا آغاز رقابت ها در پیش گرفته است، بازهم طوری رفتار کرد که کسی از ایده های فنی و نحوه مهره چینی او باخبر نشود.

 

نزدیکان به کی روش این روش را بخشی از تاکتیک او برای حضور در جام جهانی ارزیابی می کنند که البته این داستان به هیچ وجه موضوع تازه ای نیست و کی روش در تجربه قبلی حضور در جام جهانی و همچنین مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به شدت از این روش استفاده کرده است. به خاطر داریم او در اردوی ایتالیایی تیم ملی حتی در نحوه انعکاس خبر نیز شیطنت ها و بازی های خاصی داشت و ترکیب تیم ملی را با شماره های متفاوت طوری چیده بود که ناظران احتمالی قطری یا چینی به هیچ وجه متوجه شکل بازی تیم ملی و خوانش ترکیب از نظر نفر نشوند.

 

سرمربی تیم ملی ایران بی اطلاعی حریفان از ترکیب تیم ملی را یک حربه ارزیابی میکند و به همین دلیل است که خبرنگاران و فوتبال نویسان ایرانی نیز از ترکیب نهایی تیم ملی در بازی اول بی اطلاع اند و شاید از بین 11 بازیکنی که قرار است وارد زمین شوند، تنها 4-5 بازیکن از حضورشان در ترکیب اطمینان کامل دارند و باتوجه به احتمال جابجایی سایر نفرات عجیب نیست که تیم ملی در بازی اول ترکیب شوکه کننده ای داشته باشد.

 

اگر به عکس های ارسالی از روسیه و تقسیم کاورها در جریان تمرین دقت کنید متوجه خواهید شد که شیوه مورد علاقه سرمربی تیم ملی ایران در حال اجرا است. وقتی که قرار است آنالیزورهای مراکش، اسپانیا و پرتغال که احیانا در حوالی تمرین تیم ملی پرسه می زنند، بدون اطلاع از کم و کیف های کلیدی به خانه بر می گردند.

 

تیم ملی فوتبال ایران یک بازی تدارکاتی مهم در برابر لیتوانی پشت درهای بسته دارد که در آن جا نیز تیم ملی از نظرها پنهان خواهد بود تا ابهامات پیش از آغاز جام جهانی در بالاترین حد ممکن باشد.

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها