کد خبر : 1534782 | 09 تیر 1397 ساعت 09:38 | 21.6K بازدید | 2 دیدگاه

نقش ویژه پسر توشاک در تمرین تراکتور

الکسیس توشاک پسر سرمربی جدید تراکتور است و وظایف سنگینی در تمرین این تیم برعهده دارد.

نقش ویژه پسر توشاک در تمرین تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، تراکتوری ها این فصل هدایت تیمشان را به جان توشاک سرمربی ولزیایی سپرده اند و امیدوارند با این مربی نامدار و پرسابقه برای اولین بار در لیگ برتر به قهرمانی برسند. توشاکِ 69 ساله سابقه مربیگری در تیم های رئال مادرید، سوانسی و... را دارد و این روزها همراه با پسرش الکسیس توشاک، در تمرین سرخپوشان تبریزی حضور می‌یابد.

 

توشاک علی رغم تجربه و دانش بالا، به نظر می رسد دیگر نیروی جوانی را ندارد و شاید تاب تمرین دادن به شاگردانش به صورت مداوم همچون جوانی را نداشته باشد. از همین رو توشاک پسرش را که اعتماد کامل به او دارد به تبریز آورده تا در کنارش حضور داشته باشد و دستورات فنی و تاکتیکی را به بازیکنان منتقل کند.

 

سرمربی سابق رئال مادرید این روزها تمرینات را روی یک صندلی در کنار زمین دنبال می کند و در دقایقی از تمرین که کار با توپ شروع می شود، به جمع بازیکنان رفته و فرمان های لازم را به آن ها انتقال می دهد.

 

او دیروز نیز به همین شیوه تمرین نوبت عصر را که در حضور هواداران برگزار شد، دنبال کرد. سرمربی پا به سن گذاشته تراکتورسازی، رابطه خوب و صمیمانه ای با هواداران دارد و در تمرین روز جمعه هم با برخی از طرفداران خردسال به گفتگو پرداخت. اما با این وجود، او به خاطر حفظ تمرکز بازیکنان اجازه حضور مداوم هواداران در محل تمرین را نمی دهد و تمرینات سرخپوشان تبریزی اغلب یک روز در هفته درب ورزشگاه تراکتورسازی به روی دوستداران این تیم باز است.

 

همچنین به نظر می رسد توشاک هنوز به صورت کامل بازیکنان تراکتور را نمی شناسد و شاگردانش را با شماره پیراهن خطاب قرار می دهد. وی در بازی های درون تیمی شماره بازیکن و نکته لازم را به پسرش می گوید تا الکسیس موضوع را با بازیکنان در میان بگذارد.

 

حضور الکسیس توشاک روی نیمکت تراکتور در حالی است که برانکو ایوانکوویچ برادرش را به عنوان دستیار انتخاب کرده، شفر همچون توشاک پسرش را به ایران آورده و علی دایی نیز سال هاست با محمد دایی کار می کند؛ این در حالی است که سرمربی تیم ملی نسبت به انتصابات این چنینی در باشگاه های ایرانی با طعنه و کنایه صحبت می کند اما مشخصا هر مربی علاقه مند است تا دستیارش، نزدیک ترین فرد به او باشد.

دیدگاه‌ها