کد خبر : 1541983 | 08 مرداد 1397 ساعت 11:20 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده برای کسب سهمیه می جنگد

ناصری: پرسپولیس دو موقعیت داشت یک گل زد

گلر تیم فوتبال پدیده معتقد است پرسپولیسی ها به جز آن پنالتی موقعیت خطرناکی روی دروازه اش ایجاد نکرده است.

ناصری: پرسپولیس دو موقعیت داشت یک گل زد

به گزارش "ورزش سه"،  محمد ناصری دروازه بان تیم فوتبال پدیده معتقد است پرسپولیسی ها خطر چندانی روی دروازه اش ایجاد نکردند. او در این رابطه می گوید: پیش از مسابقه با پرسپولیس اولین چیزی که هر تیمی را نگران می کند نام بزرگ این تیم است اما چیزی که انگیزه هر بازیکن و هر تیم را دوچندان می کند هم همین بزرگی نام پرسپولیس است. با این وجود اگرچه ما مقابل سرخ های تهرانی شکست خوردیم اما به نظرم آنها آنقدر در حملات خطرناک نبودند و فکر می کنم تنها یکی، دو موقعیت گلزنی داشتند که یکی همان پنالتی بود که علیپور زد و گل پیروزی بخش آنها را رقم زد و دیگری هم توپ گادوین منشا بود که به بیرون رفت. 

 


وی در مورد عملکرد خودش و هم تیمی هایش هم خاطرنشان کرد: درباره عملکرد خودم که دیگران باید نظر بدهند ولی در مورد سایر بازیکنانمان باید بگویم که همه در این بازی سنگ تمام گذاشتند و همین که موقعیت چندانی به پرسپولیسی ها ندادیم واقعا راضی کننده است اگرچه مطمئن باشید که ما در هفته آینده این نتیجه را در اهواز جبران خواهیم کرد.

 


او در ادامه گفت: آقایحیی تیم پدیده را خیلی خوب بسته و مطمئنا اهدافی که از ابتدای فصل به ما گفته شده را دنبال خواهیم کرد و مطمئنا این موضوع را در هفته آینده در دیدار مقابل استقلال خوزستان شاهد خواهید بود. امسال در لیگ همه پدیده متحول شده ای را خواهند دید که برای کسب سهمیه و حضور در بالای جدول می جنگد نه برای آنکه فقط بازی کند تا در لیگ برتر بماند.

دیدگاه‌ها