کد خبر : 1555482 | 31 شهریور 1397 ساعت 10:30 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا در آستانه تمدید قرارداد با بوسکتس

سرخیو بوسکتس، هافبک بارسلونا در آستانه تمدید قرارداد با این باشگاه قرار گرفته و گفته می‌شود به زودی این موضوع نهایی خواهد شد.

بارسلونا در آستانه تمدید قرارداد با بوسکتس

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی هافبک اسپانیایی با بارسلونا تا سال 2021 اعتبار دارد ولی باشگاه کاتالان قصد دارد قرارداد او را بهبود ببخشد. طبق ادعای ESPNT، منابع نزدیک به باشگاه مدعی شدند که در هفته های آتی، این انتقال نهایی خواهد شد. سان نیز پیش از این نام بوسکتس را در کنار ایوان راکیتیچ و یوردی آلبا در بین بازیکنانی مطرح کرده بود که باشگاه به دنبال بهبود قرارداد آنهاست.

 

در قرارداد جدید، بند فسخ بوسکتس به 447 میلیون پوند افزایش خواهد یافت تا انتقال او برای خریداران بسیار دشوار شود. قهرمان جام جهانی در سال 2010، بندی در قراردادش خواهد داشت که اگر تعداد مشخصی بازی انجام دهد، قرارداد به صورت اتوماتیک تمدید خواهد شد.

 

 

1338333

 

 

همچنین بارسا قصد دارد حقوق بوسکتس را افزایش داده و او را به جمع پردرآمدترین بازیکنان باشگاه اضافه کند. انتظار می‌رود بوسکتس فوتبالش را در بارسلونا، باشگاهی که در همانجا فوتبال را آغاز کرده، به پایان برساند.

 

ژاوی با 767 بازی برای بارسلونا، بیشترین بازی را برای این باشگاه به ثبت رسانده ولی بوسکتس تنها 12 بازی با رسیدن به رکورد 500 بازی فاصله دارد. او در این فصل نیز 6 بازی انجام داده  و تیمش با 2 امتیاز اختلاف صدرنشین لیگ است.

دیدگاه‌ها