کد خبر : 1681442 | 12 اردیبهشت 1399 ساعت 10:00 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازی کنار مسی، مشوق بزرگ لائوتارو مارتینز

کیکه ستین، سرمربی بارسلونا می‌گوید بازی کردن کنار مسی مشوق بزرگی برای لائوتارو مارتینز است تا برای جدایی از اینتر و پیوستن به بارسا تصمیم بگیرد.

بازی کنار مسی، مشوق بزرگ لائوتارو مارتینز

به گزارش "ورزش سه"، کیکه ستین، سرمربی بارسلونا در مصاحبه با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت به موضوع انتقال لائوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی اینترمیلان به بارسلونا پرداخته و می‌گوید بازی کردن در کنار لیونل مسی، برای لائوتارو مشوق بزرگی است که برای تصمیم‌گیری برای جدایی از اینتر و پیوستن به بارسا به او کمک خواهد کرد.

 

1493885

 

مارتینز مدتی است با شایعات زیادی درباره انتقالش به بارسلونا مواجه بوده. خروج ایکاردی از اینتر و راهی شدنش به پاری سن ژرمن و حضور آنتونیو کونته روی نیمکت مربی‌گری اینتر، باعث درخشش استثنایی لائوتارو در فصل جاری شده و نامش را به عنوان یکی از بهترین پدیده‌های جوان فوتبال اروپا مطرح کرده است.

 

ستین که پیش از این سعی کرده بود درباره شایعات مربوط به لائوتارو چندان صحبت نکند در گفتگو با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت در این باره گفت:" ما امروز درباره نقل و انتقالات صحبت می‌کنیم ولی یادمان نرود که این اپیدمی می‌تواند خیلی چیزها را تغییر بدهد. چرا که وضعیت مالی و اقتصادی باشگاه‌ها خیلی پیچیده خواهد بود. من در مورد لائوتارو نه خوشبین و نه بدبین هستم. در اینکه من عاشق فوتبالیست‌های درجه‌یک هستم شکی نیست ولی همه امیدهایم را به کسی نمی‌بندم".

 

1493883

 

ستین در ادامه این مصاحبه گفت:" لائوتارو مارتینز فوتبالیست بزرگی است. مسی از او خوشش می‌آید؟ این را باید از مسی بپرسیم. همه بازیکن‌های خوب می‌توانند مورد توجه بارسلونا قرار بگیرند. از این گذشته فراموش نکنید که امکان بازی کردن در کنار لئو مسی برای هر فوتبالیستی یک مشوق بزرگ است. کی دلش نمی‌خواهد کنار مسی بازی کند؟"

دیدگاه‌ها