کد خبر : 1689107 | 22 خرداد 1399 ساعت 22:08 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل رسمی نشدن قرارداد ورنر با چلسی مشخص شد

بیلد مدعی شد که دلیل اینکه قرارداد تیمو ورنر هنوز با چلسی رسمی نشده تنها به تاریخ فعال‌سازی بند قرارداد این بازیکن برمی‌گردد.

دلیل رسمی نشدن قرارداد ورنر با چلسی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم آلمانی لایپزیش یعنی تیمو ورنر یکی از سر حال ترین بازیکنان بوندسلیگا و به‌طورکلی فوتبال اروپا در فصل جاری بوده است. ورنر که یکی از دلایل موفقیت لایپزیش در لیگ قهرمانان اروپا به حساب می‌آید، در بوندسلیگا نیز آمار خیره کننده 25 گل و 8 پاس گل را به ثبت رسانده است.

 

عملکرد خیره کننده مهاجم آلمانی در فصل جاری باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به دنبال جذب این بازیکن باشند. اخیراً گفته شد که بارسلونا در ژانویه خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن بوده و همچنین در ماه‌های اخیر از لیورپول به عنوان مهم ترین مشتری او یاد شد.

 

 

1499353

 

 

با این حال اما طی روزهای گذشته منابع آلمانی و انگلیسی گزارش دادند که مهاجم 25 ساله به طور کامل با چلسی به توافق رسیده و قطعا فصل آینده را در استمفوردبریج توپ خواهد زد. با این حال اما هنوز چنین قراردادی رسمی نشده است.

 

در همین رابطه بیلد دلیل رسمی نشدن قرارداد ورنر با چلسی تا این لحظه را فاش کرده است. بر این اساس تنها دلیل عقب افتادن اعلام رسمی قرارداد مهاجم آلمانی با چلسی، به تاریخ فعال سازی بند فروش در قراردادش برمی‌گردد. بیلد در ادامه ادعا می‌کند که این بازیکن پیشنهاد سایر تیم ها را رد کرده و به طور قطع عضوی از تیم فرانک لمپارد در فصل آینده خواهد بود.

دیدگاه‌ها