کد خبر : 1691629 | 04 تیر 1399 ساعت 21:52 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن مونیخ به دنبال تمدید قرارداد بازیکنان قرضی

به نظر می رسد هم ایوان پریشیچ و هم فیلیپ کوتینیو، دو بازیکن قرضی بایرن مونیخ در پایان فصل از این تیم جدا خواهند شد.

بایرن مونیخ به دنبال تمدید قرارداد بازیکنان قرضی

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در مورد کوتینینو قطعا تصمیم گرفته و قصد ندارد بند هنگفت 120 میلیون یورویی ستاره برزیلی را پرداخت کند. اما شرایط در مورد ایوان پریشیچ هنوز مشخص نیست و طبق ادعای نشریه کیکر به عملکرد او در ادامه فصل بستگی دارد. به هر حال مدیران بایرن مونیخ در حال حاضر تلاش می کنند با باشگاه های این دو بازیکن به توافق برسند تا قادر باشند تا پایان لیگ قهرمانان از کوتینیو و پریشیچ بهره گیرند.

 

1479842

 

بایرن در حال مذاکره با مدیریت اینترمیلان برای تمدید قرارداد قرضی ایوان پریشیچ تا پایان رقابت های لیگ قهرمانان این فصل است. بستن قراردادی دائم با این وینگر اهل کرواسی بعید است، زیرا دستمزد پریشیچ بسیار بالا است و مدیران بایرن به این نتیجه رسیده اند حفظ او برای فصل بعد لزومی ندارد.

 

باشگاه بایرن مونیخ همچنین برای تمدید قرارداد قرضی فیلیپ کوتینیو تا آگوست با مدیران بارسلونا در حال مذاکره است. اما برخلاف ایوان پریشیچ، آینده کوتینیو کاملا مشخص است، زیرا او در پایان این فصل قصد بازگشت به بارسلونا را دارد و احتمال دارد از آنجا راهی تیم دیگری شود، اما قطعا این هافبک برزیلی فصل بعد در بایرن مونیخ بازی نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها