کد خبر : 1698114 | 04 مرداد 1399 ساعت 12:43 | 30.2K بازدید | 1 دیدگاه

اوبلاک به جای دخیا؟ انقلاب در دروازه یونایتد

باشگاه منچستریونایتد درحالیکه انتقادها از داوید دخیا به اوج رسیده به دنبال جذب یان اوبلاک سنگربان اسلونیایی اتلتیکو مادرید است.

اوبلاک به جای دخیا؟ انقلاب در دروازه یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس ادعای روزنامه انگلیسی سان باشگاه منچستریونایتد به دنبال جذب یان اوبلاک سنگربان باشگاه اتلتیکو مادرید است. این خبر در حالی منتشر شده که داوید دخیا سنگربان اسپانیایی یونایتد اخیراً با انتقادهای زیادی مواجه شده و سان می‌گوید مدیران یونایتد نگران آینده این دروازه بان اسپانیایی هستند.

 

1514283

 

سان مدعی است اوبلاک هم تمایل دارد با انتقال به لیگ برتر انگلیس چالشی بزرگتر را در تیمی مثل منچستریونایتد تجربه کند. اوبلاک 27ساله که بسیاری او را بهترین دروازه بان حال حاضر دنیا می دانند اخیراً به دلیل برخی تصمیمات آندرئا برتا مدیر ورزشی اتلتیکو از شرایط خود در این تیم ناراضی شده و این فرصت عالی ای در اختیار یونایتد گذاشته تا شانس خود را برای خرید او امتحان کند.

 

1514284

 

از طرفی باشگاه چلسی از مدتی پیش و زودتر از یونایتد تلاش خود برای جذب اوبلاک را آغاز کرده ولی سان مدعی است در صورتیکه یونایتد در خرید او جدی باشد احتمال اینکه سنگربان فعلی اتلتیکو شیاطین سرخ را نسبت به چلسی ترجیح دهد بیشتر است.

 

اوبلاک 27ساله در قراردادی که سال گذشته با اتلتیکو مادرید امضا کرده بند آزادسازی ای به مبلغ 120 میلیون پوند دارد. ولی با توجه به اینکه بحران مالی ناشی از کرونا فشار سنگینی به اتلتیکو وارد آورده انتظار می رود باشگاه اسپانیایی حاضر شود سنگربان خود را با مبالغی کمتر هم واگذار کند.

 

 

دیدگاه‌ها