کد خبر : 1699748 | 12 مرداد 1399 ساعت 16:25 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با ال پائیس

پوچتینو ادعای جنجالی در مورد بارسا را پس گرفت

مائوریسیو پوچتینو یکی از مربیانی است که نامش همواره در کنار باشگاه هایی چون رئال و بارسا مطرح شده است.

پوچتینو ادعای جنجالی در مورد بارسا را پس گرفت

به گزارش "ورزش سه"، دو سال پیش وقتی زین الدین زیدان از هدایت رئال کنار رفت، مائوریسیو پوچتینو جدی ترین گزینه جانشینی او بود ولی تاتنهام با جدایی او مخالفت کرد. چند ماه بعد و پس از نتایج ضعیف جولن لوپتگی در رئال، بار دیگر نام پوچتینو مطرح شد و این بار هم پاسخ تاتنهام منفی بود.

 

 

1516361

 

 

از پوچتینو در سال های اخیر به عنوان جانشین ارنستو والورده در بارسا هم یاد می شد اما زمستان 2018 او در واکنش به این شایعات، اظهارنظر جالبی کرد:« هرگز در بارسلونا و آرسنال کار نخواهم کرد چون در اسپانیول بازیکن و مربی بودم و حالا هم در تاتنهام کار می‎کنم. من در نیوولز اولدبویز آرژانتین رشد کردم و هرگز سرمربی روساریو سنترال هم نخواهم شد. این تصمیم من است. ترجیح می‎دهم در مزرعه ام در آرژانتین کشاورزی کنم تا در این تیم‌ها مربی باشم.»

 

چندین ماه بعد، پوچتینو در مصاحبه با ال پائیس به نوعی حرف خود را پس گرفت و گفت:« لازم است در مورد آن حرفم توضیحاتی بدهم. دو سال و نیم پیش در بارسلونا بودم و در یک کافه با جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا برخورد کردم. فرزندانم مان در یک مدرسه تحصیل می کردند و از هم شناخت داشتیم.

5 دقیقه با هم صحبت کردیم و سپس شایعات شروع شدند. وقتی از من در مورد ملاقات با بارتومئو سوال کردند، می خواستم پاسخی بدهم که هرگونه شایعه پراکنی متوقف شود و به همین دلیل آن جواب تند را دادم.

 

 

1486521

 

 

باید بگویم که اصلا قصد بی احترامی به بارسا را نداشتم و شاید می توانستم به گونه ای متفاوت پاسخ بدهم. در هر صورت من زمانی مربی و بازیکن اسپانیول بودم ولی اصلا خودخواه و مغرور نیستم و الان از حرفی که زدم، پشیمانم. شاید الان به گونه ای دیگر به چنین سوالاتی پاسخ بدهم. در زندگی چیزی قابل پیش بینی نیست و نمی توان گفت که در آینده چه اتفاقی برای شما رخ خواهد داد.»

دیدگاه‌ها