کد خبر : 1707849 | 24 شهریور 1399 ساعت 12:40 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

نمی توانی همزمان با دو باشگاه قرارداد ببندی!

دست رد فدراسیون بسکتبال به سینه حامد حدادی

فدراسیون بسکتبال با درخواست حامد حدادی مبنی بر حضور در لیگ داخلی با وجود داشتن قرارداد با یک تیم خارجی مخالفت کرد.

دست رد فدراسیون بسکتبال به سینه حامد حدادی

به گزارش "ورزش سه"، حامد حدادی که فصل گذشته در ترکیب تیم نانجینگ در سوپرلیگ بسکتبال چین به میدان رفت، مدتی است که تمریناتش را در تهران پیگیری می کند.
سنتر 218 سانتی متری که از تیم های داخلی برای حضور در لیگ برتر بسکتبال ایران پیشنهاد دارد، موضوعی را با فدراسیون مطرح کرد و درخواست داشت که با وجود عقد قرارداد با یک تیم خارجی بتواند در نیم فصل اول هم در یک تیم داخلی بازی کند.


به نظر می رسد حدادی می خواهد به حضورش در لیگ چین ادامه دهد، اما با توجه به شروع دیرهنگام این مسابقات نسبت به لیگ ایران، این فرصت برای او وجود داشت که در نیم فصل اول برای یکی از تیم های داخلی هم به میدان برود.


رامین طباطبایی، رییس فدراسیون بسکتبال با تایید این درخواست از سوی حدادی، به مخالفت هیات رییسه با این موضوع اشاره کرده و به فارس در این باره می گوید: حدادی با من صحبت‌هایی داشت و من هم اعلام کردم باید این  موضوع را در هیأت رئیسه مطرح کنم که نظر آنها هم این بود آئین‌نامه همانند سال‌های گذشته باشد. بسکتبال مانند فوتبال نیست که یک بازیکن در میانه فصل به صورت قرضی به یک تیم دیگر برود.
وی ادامه داد: ما تا کنون چنین چیزی در بسکتبال نداشته‌ایم و قوانین فیبا را که دیدم و از ایجنت‌ها هم که پرسیدم، آنها هم همین موضوع را گفتند. بازیکن در صورتی می‌تواند به تیم دیگری برود که قرارداد قبلی‌اش به پایان رسیده یا اینکه از تیم قبلی‌اش منفک شده باشد.

دیدگاه‌ها