کد خبر : 1707878 | 24 شهریور 1399 ساعت 15:32 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

به تیمی می‌روم که آرامش داشته باشم

گودرزی: از هومن افاضلی گله‌مند هستم

هافبک پارس جنوبی در لیگ نوزدهم می‌گوید خودخواهی فدراسیون فوتبال روی سقوط این تیم تاثیرگذار بوده است.

گودرزی: از هومن افاضلی گله‌مند هستم

شهرام گودرزی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره دلایل سقوط پارس جنوبی جم به لیگ دسته اول بیان کرد: ما در طول فصل مشکلات متعددی را تجربه کردیم. اگر دقت کنید از اول فصل حدود 90 درصد بازیکنان تغییر کردند و این مساله باعث شد با یک تیم جدید راهی بازی های لیگ برتر شویم. از سوی دیگر در بحث مدیریت و کادرفنی نیز تغییرات متعددی داشتیم و به همه اینها مشکلات مالی را نیز باید اضافه کنید. با این حال تغییرات بسیار تاثیر داشت تا تیم روند خوب را در پیش نگیرد.


وی ادامه داد: من واقعا از آقای افاضلی گله‌مند هستم. او زحمات زیادی برای پارس جنوبی کشید و واقعا وقت می‌گذاشت اما در بدترین زمان ممکن تیم را رها کرد و به تیمی رفت که رقیب ما در کورس سقوط بود. واقعا از او توقع نداشتم تا چنین کاری را انجام بدهد.


هافبک پیشین پارس جنوبی همچنین گفت:‌سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هم روی سقوط ما تاثیر داشتند. جدا از اینکه باید 3 امتیاز دیدار با استقلال را به ما می‌دادند و این حق را از ما گرفتند، آنها در بدترین زمان ممکن دیدار با استقلال را در برنامه مان گنجاندند و باعث شدند هم دیدار با استقلال را از دست بدهیم و هم مقابل شاهین بوشهر بازی خوبی انجام ندهیم. فکر می‌کنم خودخواهی فدراسیون روی این موضوع تاثیرگذار بود. متاسفانه کمبود بازیکن هم به ما فشار زیادی آورد. به خاطر بحث مدیریتی که در اواسط فصل داشتیم خیلی راحت بسیاری از بچه ها قراردادشان را یک طرفه فسخ کردند و جدا شدند و بسیاری از هواداران می‌دانند چه اتفاقاتی در نیم فصل برای ما رخ داد.


گودرزی درباره تلاش هایی که برای حفظ پارس جنوبی شد، تاکید کرد: من فکر می‌کنم با همه موضوعات و مشکلات همه اعضای تیم تا روز آخر تلاش خودرا انجام دادند. آقای پورموسوی هم خیلی زحمت کشید و ریسک کرد که در آن مقطع هدایت تیم را برعهده گرفت. او اما زمان کافی نداشت. آقای رضاییان هم تلاش زیادی کرد اما دیگر دیر شده بود و در نهایت به اینجا منجر شد که نتوانیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم.


وی گفت: من واقعا امیدوارم پارس جنوبی به عنوان تنها سرمایه مردم جم حفظ شود و با تلاش دوباره این تیم به لیگ برتر برگردد. مردم شریف جم این تیم را دوست دارند و واقعا حیف است پارس رو به نابودی برود.
گودرزی درباره آینده خودش تاکید کرد: من طی دو سه فصل گذشته در پارس جنوبی خیلی اذیت شدم. مشکلات زیادی داشتیم و دوست دارم جایی باشم که دیگر مشکلات را تجربه نکنم. پیشنهادهایی دارم که طی 10 روز آینده انشاالله یک تصمیم خوب خواهم گرفت. دوست دارم جایی باشم که با آرامش فوتبالم را بازی کنم.

دیدگاه‌ها