کد خبر : 1713563 | 22 مهر 1399 ساعت 19:35 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

شقیری:

به ترک لیورپول فکر کردم اما نهایتا تصمیم گرفتم بمانم

ژردان شقیری، ستاره سوئیسی لیورپول، به سوالی مبنی بر علت ماندنش در این تیم با وجود نیمکت‌نشینی پاسخ مبهمی داد.

به ترک لیورپول فکر کردم اما نهایتا تصمیم گرفتم بمانم

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسید که هافبک 28 ساله و سوئیسی باشگاه لیورپول به دلیل نیمکت نشینی های متوالی در این تیم، از جمع شاگردان یورگن کلوپ جدا خواهد شد. این در حالی است که باشگاه هایی نظیر بایرن مونیخ و اینتر نیز علاقه زیادی به جذب شقیری نشان داده بودند اما نهایتاً او در آنفیلد ماندگار شد.

 

ژردان شقیری حالا به همراه تیم ملی کشورش یعنی سوئیس برای دیدار فردا شب مقابل آلمان در لیگ ملت های اروپا آماده می شود. او حالا در پاسخ به سوالی درباره علت ماندنش در لیورپول با وجود نیمکت نشینی، واکنش مبهمی از خود نشان داده است. شقیری در این باره گفت: " من فکر می کنم به اندازه کافی در این باره نوشته و گفته شده است. ما اینجا هستیم تا یک بازی ملی انجام دهیم و نمی خواهم زیاد درباره لیورپول صحبت کنم زیرا این بازی خوبی است و نباید آن را فراموش کنیم."

 

 

1426921

 

 

شقیری در ادامه گفت: "ما برابر آلمان بازی می‌کنیم که تیم بسیار خوبی است بنابراین دوست دارم به سوالات بیشتری درباره بازی مقابل آلمان و یا به طور کلی مسابقات ملی پاسخ دهم. مطمئنا همیشه در فوتبال حدس و گمان وجود دارد و بازیکنان نیز به شرایط خود فکر می کنند و این کاملا طبیعی است. همچنین ما نیز این کار را انجام دادم و به آن فکر کردم اما نهایتا تصمیم گرفتم که در لیورپول بمانم و حالا هم پنجره نقل و انتقالاتی بسته شده است.

 

بعد از مسابقات ملی و تمرینات به لیورپول باز می گردم و سعی می کنم که مانند قبل عملکرد خوبی را از خود ارائه دهم. این هدف من است."

دیدگاه‌ها