کد خبر : 1717258 | 14 آبان 1399 ساعت 09:40 | 11.5K بازدید | 2 دیدگاه

نساجی بدون عباس زاده؛ بایرامی به دنبال پر کردن خلاء

نساجی این فصل محمد عباس زاده را در ترکیب نخواهد داشت؛ مهاجمی که فصل گذشته به دلیل مصدومیت در بازی های زیادی به خصوص در هفته های پایانی در ترکیب تیم حضور نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای دوران آماده سازی به دنبال اعلام عدم نیاز باشگاه به این مهاجم یکی دو مهاجم جدید به ترکیب تیم اضافه شدند که یکی از این ها مهرداد بایرامی است. مهاجمی که فصل گذشته در ترکیب گل گهر حضور داشت و از او گل های تاثیر گذاری دیده بودیم به خصوص در تیم های تبریزی. 

 

مهرداد بایرامی حضور با انگیزه ای در تمرینات نساجی دارد؛ هم برای اینکه خلاء حضور محمد عباس زاده را در ترکیب تیم پر کند و هم اینکه به شرایط ایده آل خود در لیگ برتر برگردد. نساجی فصل گذشته با نمایش های خوبی که در برابر تیم های مدعی به خصوص در هفته های پایانی داشت به سکوی پرتاب خیلی از بازیکنان تبدیل شد بطوریکه در پایان فصل خیلی از آنها به دلیل دریافت پیشنهاد بهتر اردوی تیم را ترک کردند و مهرداد بایرامی هم به دنبال این است از نساجی دوباره به تیم های بزرگ در لیگ برتر برسد. نساجی در خط حمله مهدی نظری را حفظ کرده؛ هم چنین محمد سرافراز مهاجم خوشه طلایی دیگر مهاجمی است که به ترکیب تیم اضافه شده است. 

 

بدون شک برای تماشاگران نساجی تیم مهمتر از همه چیز است؛ با وجود اینکه گل های محمد عباس زاده برای نساجی و صعود این تیم به لیگ برتر بعد از 24 سال فراموش شدنی نیست. مهرداد بایرامی در صورتی که در خط حمله نساجی ارایه گر بازی های خوبی باشد و با گل های خود برای نساجی امتیاز بیاورد برای تماشاگران نساجی تبدیل به یک محمد عباس زاده جدید خواهد شد.  نساجی در اولین بازی میهمان آلومینیوم اراک است.

 

1540975

دیدگاه‌ها