کد خبر : 1717583 | 16 آبان 1399 ساعت 09:20 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

ستایش میکل آرتتا از بازیکنان جوان آرسنال

میکل آرتتا بعد از پیروزی 4-1 آرسنال بر مولده در لیگ اروپا به ستایش از جوانان آرسنال در این بازی پرداخت و گفت ستاره‌های جوانش عملکردی استثنایی داشته اند.

ستایش میکل آرتتا از بازیکنان جوان آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال دیشب در سومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ اروپا در خانه خود امیریتس به مصاف مولده رفت و موفق شد با اقتدار و با نتیجه 4-1 به پیروزی برسد تا با اقتدار و با 9 امتیاز از سه بازی صدرنشین گروه B شود.

 

میکل آرتتا سرمربی آرسنال در پایان بازی به ستایش از ستاره های جوان و کم تجربه‌تر تیمش پرداخت و عملکرد آنها را در این پیروزی استثنایی دانست.

 

1541491

 

سرمربی آرسنال در پایان بازی گفت: " پیروزی در بازی امشب و صدرنشینی در گروه برای ما خیلی مهم بود. ما یک پیروزی مقتدرانه داشتیم و بچه ها از دقیقه اول بازی برای رسیدن به چنین نتیجه ای تلاش کردند. ما اول یک گل عقب افتادیم ولی بعد از آن فرصتهای بسیار زیادی خلق کردیم و واکنش مان نسبت به آن اتفاق عالی بود".

 

1541492

 

آرتتا در ادامه گفت: " دو گل اول ما به صورت گل به خودی حریف به ثمر رسید ولی اگر این گل به خودی ها هم اتفاق نمی افتاد ما بازیکنانی در آن موقعیتها داشتیم که توپ را وارد دروازه کنند. ما دائماً در فاز حمله بودیم و نمی خواستیم به حریف اجازه ضدحمله بدهیم چون آنها در ضدحمله خطرناک بودند. من از عملکرد و ذهنیت بازیکنان جوانم خیلی راضی ام. آنها می خواهند در تیم تاثیرگذار باشند و با شخصیت خیلی بالایی بازی می کنند. جو ویلکاک یک گل زد و یک گل ساخت و می توانست بیشتر هم گل بزند. او اگر همینطور ادامه بدهد در لیگ برتر هم فرصت بازی کردن پیدا خواهد کرد".

 

 

دیدگاه‌ها