کد خبر : 1735256 | 14 بهمن 1399 ساعت 19:54 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

کاسانو:

اریکسن می تواند پیرلوی جدید آنتونیو کونته باشد

آنتونیو کاسانو به دفاع از ستاره دانمارکی اینتر یعنی کریستین اریکسن پرداخت.

اریکسن می تواند پیرلوی جدید آنتونیو کونته باشد

به گزارش "ورزش سه"، با وجود روزهای دشواری که کریستین اریکسن طی یک سال گذشته در اینتر گذرانده اما با این وجود ستاره دانمارکی در بازی‌های اخیر عملکرد بهتری از خود ارائه داده و حتی گل لحظات پایانی او در دربی دلامادونینا باعث شد که نراتزوری میلان را شکست دهد و راهی نیمه نهایی کوپا ایتالیا شود.

 

آنتونیو کاسانو، ستاره سابق اینتر یکی از کسانی بود که همواره به دفاع از کریستین اریکسن پرداخته است. او حالا یک بار دیگر این کار را انجام داده و درباره هافبک دانمارکی می گوید:"ما در مورد یک قهرمان بزرگ صحبت می کنیم. او فقط به اعتماد به نفس نیاز داشت.  این طور نیست که او امروز یاد گرفته باشد که چگونه فوتبال بازی کند. نظر کونته در حال تغییر کردن است و امیدوارم که بتواند به او اعتماد به نفس بدهد. اریکسن از قدرت کمتری نسبت به لوکا مودریچ برخوردار است اما ستاره کروات برای کونته بازی نمی کند زیرا او قدرت تدافعی زیادی ندارد."

 

 

1511997

 

 

کاسانو در ادامه مدعی شد که کریستین اریکسن می‌تواند همان کاری را در اینتر انجام دهد که پیش از این آندره پیرلو در زمان سرمربیگری کونته در یوونتوس انجام می‌داد. او در این باره گفت: " من همیشه پیرلو را به یاد می آورم‌. کونته اعتقاد خاصی به او نداشت اما با کمی فشار بر روی او باعث شد پیرلو در سیستم 2-5-3 جا بیفتد و همه چیز را با وی ببرد."

دیدگاه‌ها