کد خبر : 1736406 | 20 بهمن 1399 ساعت 12:16 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

آذرباتری برد، اما از رده آخر بالا نیامد

پایان کار دو تیم قعرنشین لیگ برتر والیبال

آخرین دیدار دو تیم راه‌یاب ملل کردستان و آذرباتری ارومیه در لیگ برتر والیبال با پیروزی نماینده ارومیه به پایان رسید.

پایان کار دو تیم قعرنشین لیگ برتر والیبال

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که هنوز سه هفته تا پایان لیگ برتر والیبال در مرحله مقدماتی باقی مانده، دو تیم قعرنشین جدول با برگزاری یک مسابقه رودررو به کار خود پایان دادند. 


دیدار دو تیم راه‌یاب ملل کردستان و آذرباتری ارومیه از هفته سی‌ام لیگ برتر دیروز در خانه والیبال تهران برگزار شد و شاگردان فرهاد نفرزاده با شکست سه بر یک نماینده کردستان به سومین برد خود در این رقابت ها دست یافتند، اما این پیروزی سه امتیازی تغییری در جایگاه انتهای جدولی این تیم ایجاد نکرد و تیم آذرباتری ارومیه با سه برد، ‌23 شکست و 9 امتیاز به کار خود در لیگ برتر سال 99 پایان داد.


تیم راه‌یاب ملل کردستان در ست سوم 25 بر 22 به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 23 و 25 بر 23 مغلوب آذرباتری شد تا این تیم نیز لیگ برتر سال 99 را با سه برد، 23 شکست و 11 امتیاز و کسب رتبه سیزدهم جدول به پایان برساند.


قرار بود مسابقه این تیم‌ها روز پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه در خانه والیبال تهران برگزار شود و با توجه به درخواست دو باشگاه و موافقت کمیته رویدادها و مسابقات، این دیدار زودتر برگزار شد. دو تیم در هفته‌های بیست‌وهشتم و بیست‌ونهم مرحله مقدماتی نیز با قرعه استراحت روبه‌رو هستند.


هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر روز شنبه 25 بهمن‌ماه با شش دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری خواهد شد.

دیدگاه‌ها