کد خبر : 1740374 | 10 اسفند 1399 ساعت 10:42 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پیروزی پر گل برابر دیژون؛

پوچتینو: این همان چیزی است که انتظار داریم

پاری سن ژرمن شب گذشته موفق شد در خانه دیژون به نتیجه 4-0 و با گل های مویس کین، دبل امباپه و دانیلو پریرا، با نتیجه 4-0 میزبان خود را شکست دهد.

پوچتینو: این همان چیزی است که انتظار داریم

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی برابر دیژون PSG را با یک بازی بیشتر به رده دوم جدول لیگ یک فرانسه و فاصله یک امتیازی از تیم لیل صدرنشین رساند. سرمربی پاریسی ها در این بازی تعدادی از بازیکنان جوان PSG را به میدان فرستاد.

 

1576976

 

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی PSG، پس از این پیروزی پر گل گفت: "فکر می کنم که تیم عملکردی کاملا حرفه ای در رویکرد خود نسبت به بازی داشت. ما در هر مسابقه ای و در هر جلسه تمرینی چنین انتظاری از بازیکنان خود داریم.

فکر می کنم که در شرایط بسیار سخت تیم عملکرد خوبی ارائه داد و ما بسیار محکم و با ثبات ظاهر شدیم.

من راضی و خوشحالم چرا که این انتظاری بود که ما از بازیکنان داشتیم و شاید بعضی از آنها زیاد بازی نکرده باشند اما آنها توانایی و کیفیت خود را نشان دادند و تیم مربیگری را از نظر انتخاب یازده بازیکن اصلی برای بازی بعد، در موقعیت سختی قرار دادند."

 

مویس کین در دقیقه 6 بازی نخستین گل PSG را به ثمر رساند و دانیلو پریرا در دقیقه 82 گل چهارم و آخر پاریسی ها را وارد دروازه دیژون کرد.

 

1576974

 

دانیلو پریرا، زننده گل چهارم PSG، پس از این پیروزی گفت: "برای ما بازی خوبی بود و حرفه ای بازی کردیم.

در برابر تیمی که خیلی خوب دفاع می کرد توانستیم خیلی زود به گل برسیم تا بازی را آنطور که می خواهیم باز کنیم.

آن گل واقعا برای ما مهم بود. گل من؟ محشر بود. این اولین گل من در PSG بود و امیدوارم گل های زیاد دیگری نیز به ثمر برسانم."

 

1576977

 

ادوارد میشوت، بازیکن 17 ساله PSG، پس از به میدان رفتن برای این تیم گفت: "بسیار خوشحالم. در پایان بازی به میدان رفتم و امیدوارم که این اتفاق بیشتر و بیشتر بیافتد... و البته این کار سخت و تلاش زیادی را می طلبد.

اینکه به تیم اول نزدیک باشم؟ واضح است که من حس می کنم دارم پیشرفت می کنم، جلسات تمرینی بسیار پرفشارتر هستند و همه چیز سریع تر است.

من با بازیکنان باکیفیتی تمرین می کنم و مشخص است که به این دلیل می توانی خیلی زود پیشرفت کنی.

امشب خیلی کوتاه در زمین حضور داشتم و به همین خاطر وقت چندانی برای نشان دادن خودم در زمین نداشتم، اما بله... واقعا سریع اتفاق افتاد."

دیدگاه‌ها