کد خبر : 1745400 | 05 فروردين 1400 ساعت 12:17 | 30.1K بازدید | 1 دیدگاه

اعتراف تلخ گرت بیل بعد از شکست ولز در گام اول

گرت بیل، ستاره تیم ملی ولز، معتقد است که انجام اشتباه مقابل تیمی مثل بلژیک به روبرو شدن با مجازات ختم خواهد شد.

اعتراف تلخ گرت بیل بعد از شکست ولز در گام اول

به گزارش "ورزش سه"، دیدار بین دو تیم بلژیک و ولز در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به شکل غیر منتظره ای آغاز شده چراکه این تیم مهمان بود که در دقایق ابتدایی توسط هری ویلسون به گل اول دست یافت. با این حال شاگردان روبرتو مارتینز بعد از دریافت گل عملکرد درخشانی ارائه دادند و سه بار دروازه حریف را باز کردند تا اولین گام را با پیروزی 3-1 پشت سر گذاشته باشند.

 

گرت بیل، ستاره تیم ملی ولز، در پایان بازی به اسکای اسپورتس گفت: " به ثمر رساندن گل زودهنگام فوق‌العاده بود. شرایط خوب پیش می رفت تا اینکه چند اشتباه بد باعث شد آنها به بازی برگردند. ما می‌دانستیم که بلژیک تیم بزرگی است و بدیهی است که وقتی شما در مقابل چنین تیمی اشتباه می کنید، مجازات خواهید شد"

 

 

1584708

 

 

گرت بیل در ادامه گفت: " مشخصا ما از این باخت ناامید شده ایم اما می دانستیم که آمدن به اینجا و بازی کردن با بلژیک کار بسیار دشواری است. با این حال باید نکات مثبت این بازی را در نظر بگیریم و آنها را به مسابقات بعدی منتقل کنیم. ما می‌دانستیم که بعد از استراحت بین دو نیمه گل بعدی بسیار مهم خواهد بود. به طور کلی روحیه خوبی از خود به نمایش گذاشتیم اما نتیجه دلخواه مان حاصل نشد. ما فقط باید نکات مثبت این مسابقه را در نظر بگیریم."

دیدگاه‌ها