کد خبر : 1001532 | 01 اسفند 1391 ساعت 11:05 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

رهقی: ورزشگاه ما امکانات آزادی را ندارد

سرپرست تیم فوتبال پیکان تهران گفت:‌ هم قسم شدیم دست خالی خوزستان را ترک نکنیم و مقابل فولاد امتیاز بگیریم.

رهقی: ورزشگاه ما امکانات آزادی را ندارد
رضا رهقی در مورد شکست 2 بر یک پیکان مقابل سایپا گفت:‌ مقابل سایپا بازی خوبی انجام دادیم اما نتوانستیم نتیجه بگیریم. امیدوارم در ادامه دیگر این اتفاقات نیفتد و بتوانیم امتیازات پیش رو را کسب کنیم.
به گزارش فارس ، وی در مورد اینکه اعتراضاتی به تغییر مکان ورزشگاه میزبانی پیکان از تختی به پیکانشهر به وجود آمده است، عنوان کرد: دلایلی متعددی وجود داشت که چنین تصمیمی گرفتیم. دوری و ترافیک زیاد در راه هتل تا ورزشگاه، هزینه زیاد اجاره ورزشگاه، عدم موفقت در جذب تماشاگر و ... دلایلی بود که تصمیم گرفتیم بازی ها را در ورزشگاه خودمان برگزار کنیم. دیدید که در اولین بازی بدون برنامه ریزی حدود 1200 نفر در ورزشگاه حضور پیدا کردند و این اتفاق تأثیرش را خیلی زود نشان داد.
سرپرست پیکان تهران در مورد اعتراض مجتبی تقوی به امکانات زمین پیکانشهر، اظهار داشت: قبول دارم ورزشگاه ما از لحاظ امکانات مثل استادیوم آزادی نیست اما به تأئید مهندس ناظر رسیده است. آقای تقوی در کنفرانس مطبوعاتی شرکت نکرد چون بنر تبلیغات و لوگوی سازمان لیگ وجود نداشت اما آن موضوع در حوزه وظایف ما نبود و مسئولان سازمان لیگ باید آن بنر را در اختیار باشگاه قرار می دادند. البته سالن کنفرانس ورزشگاه بسیار خوب و مجهز است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.
وی در مورد دیدار پیکان در هفته بیست و هفتم مقابل فولاد خوزستان گفت:‌ همه بازی ها برای ما حکم فینال را دارند. اگر با انصاف نگاه کنیم بازیکنان ما در چند مسابقه قبلی بد بازی نکردند. کل تیم هم قسم شدند تا از فولاد امتیاز بگیریم و دست خالی به تهران نیائیم. دیگر نباید فرصت هایمان را از دست بدهیم.

دیدگاه‌ها