کد خبر : 1015489 | 19 تیر 1392 ساعت 19:02 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

گهر با حرکتی آسانسوری به لیگ بازمی گردد

مدیرعامل باشگاه گهر می گوید به زودی سرمربی جدید این تیم معرفی خواهد شد.

گهر با حرکتی آسانسوری به لیگ بازمی گردد
اسماعیل حیدرپور مدیرعامل باشگاه گهر دورود در واکنش به انتخاب هواداران این تیم به عنوان بهترین هواداران ایران در لیگ برتر دوازدهم به خبرآنلاین گفت: «هواداران گهر نشان دادند که مردمی اصیل، مهمان‌نواز و خونگرم هستند. آنها بدعت خوبی را در فوتبال ایران نهادینه کردند.»
او ادامه داد: «نام هواداران گهر در تاریخ فوتبال ایران ثبت می شود و بدون شک همه به این عنوان افتخار خواهند کرد، همانطور که خودم به عنوان یک شهروند دورودی از اینکه مردم این شهر پرچمدار اخلاق در ورزش هستند، بسیار خوشحالم. البته با کسب این افتخار وظیفه ما و هواداران سخت تر از گذشته می‌شود. چرا که برای حفظ این روند باید تلاش خود را مضاعف کنیم.»
اسماعیل حیدرپور با اشاره به ضعف باشگاه گهر در امکانات زیر ساختی گفت: «با اینکه شهرستان دورود پتانسیل بالایی در فوتبال دارد، اما متأسفانه از نظر امکانات ورزشی چندان قوی نیست. فصل پیش رو که ما در لیگ یک بازی خواهیم کرد، فرصت خوبی برای ساخت و تجهیز ورزشگاه دورود است. از وزیر محترم ورزش و جوانان دولت جدید می‌خواهیم تا به عنوان یک پاداش برای هواداران گهر به ساخت یک ورزشگاه مجهز برای این شهر کمک کند.»
او در بخش دیگری از صحبت هایش در مورد آخرین وضعیت مالکیت تیم گهر گفت: «طی چند روز گذشته جلسات بسیار خوبی با مسئولان یک شرکت تجاری هولدینگ برگزار کرده‌ایم و به توافقات اولیه نیز رسیده‌ایم و در چند روز آینده همه چیز قطعی می شود. با توکل به خدا یک صعود آسانسوری ویژه‌ای به لیگ برتر داشته باشیم.»
حیدرپور در پاسخ به این سوال که آیا در توقف پخش برنامه افلاک دخیل بوده است، گفت: «خیر، به هر حال هر چیزی ضوابط خاص خودش را دارد. پیش از این من از این برنامه گلایه کرده بودم چرا که برای گهر و هواداران آن حاشیه ساز شده است، نمونه اش هم همین بحث خریداران باشگاه بود که منتفی شد. من گلایه کردم که چرا برای مطرح کردن این مسائل با مدیریت باشگاه هماهنگ نکرده اند. من گلایه خود را با آقای کمری مدیر عامل صدا وسیما استان در میان گذاشتم اما از دلیل متوقف شدن پخش برنامه خبری ندارم. ما انتظار داریم گلایه دوستان به صورت منطقی مطرح شود نه برای تخریب.»
مدیر عامل باشگاه گهر در پایان در مورد گزینه مربیگری این تیم گفت: «دو سه گزینه را مدنظر داریم و سعی می کنیم از بین اینها با صحبت هایی که با مالکین جدید داریم، بهترین را انتخاب کنیم.»

دیدگاه‌ها