کد خبر : 1021794 | 20 شهریور 1392 ساعت 16:33 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

عاری: پیروانی را حلال نمی‌‌کنم

سرپرست تیم فوتبال فجر سپاسی گفت: به خاطر صحبت‌های پیروانی او را در این دنیا و آن دنیا حلال نمی‌کنم.

عاری: پیروانی را حلال نمی‌‌کنم
محمد عاری در خصوص برطرف شدن دلخوری‌اش ومسائلی که درباره کناره‌گیری‌اش از فوتبال بیان کرده بود اظهار داشت: جلسه‌ای برگزار شد و رئیس هیئت مدیره اصرار داشت که این مسائل را پایان دهیم، من هم گفتم برای من مهم نیست اما جایگاه حقوقی‌ام مهم است.
به گزارش فارس،وی ادامه داد: رئیس هیئت مدیره فردا در کنفرانس خبری مسائلی را خواهند گفت، او به من گفت که گویا از پیروانی خیلی دلگیر هستم و من هم فیلم صحبت‌های او را در برنامه 90 نشان دادم، باور نمی‌کردم پیروانی چنین مسائلی را عنوان کند. من زمانی که یاوری از تیم جدا شد در مصاحبه‌ای اعلام کردم که او کار بزرگی کرده است و دلیلی برای رفتنش نمی‌بینم چون می‌دانستم شاید پیروانی از این موضوع ناراحت شود، به پیش او رفتم و این مسئله را گفتم و او اعلام کرد که کار خوبی کردم.
سرپرست تیم فوتبال فجرسپاسی خاطر نشان کرد: در طول مدتی که در کنار پیروانی بودم کارهای زیادی انجام دادم و همراه او بودم، نمی‌خواهم در مورد این مسائل صحبت کنم اما در بازگشت سیامک کوهنورد و سعید قزلکچی با تلاش کردم و پس از آن هم پیروانی از من تشکر کرد. هر چه فکر می‌کنم روی چه مبنا و اساس و به چه دلیل پیروانی چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده به نتیجه نمی‌رسم. او چگونه به خود حق داده که مسائلی را در مورد عدم همدلی و اینکه کسانی در باشگاه بودند که اجازه فعالیت به او را نمی‌دهند را مطرح کنند منظور او از این اشخاص جعفری و من هستم، شخص دیگری در باشگاه نیست. او که از جعفری تعریف کرد پس فقط من می‌مانم.
وی در مورد اینکه آیا پیروانی را نمی‌بخشد، تصریح کرد: او را نه در این دنیا و نه در آن دنیا نمی‌بخشم. ما برای موفقیت پیروانی تلاش زیادی کردیم، راضی نیستم او عذرخواهی کند اما باید بگوید که نسبت به این صحبت‌ها اشتباه کرده است، نیازی به عذرخواهی او ندارم، نباید زمانی که افراد خشمگین هستند مسائل را مطرح کنند و در ناراحتی شخصیت دیگران را پایمال کند، این صحبت‌های پیروانی دور از مروت و جوانمردی بود.

دیدگاه‌ها