کد خبر : 1239609 | 21 اردیبهشت 1394 ساعت 11:06 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

ایران‌پوریان: قصد نداشتم استقلالی‎ها را بزنم

تراکتورسازی با پیروزی پرگل و ارزشمندی که مقابل آبی‌پوشان تهران کسب کرد، خودش را یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک تر کرد.

ایران‌پوریان: قصد نداشتم استقلالی‎ها را بزنم
به گزارش "ورزش سه"، محمد ایران‌پوریان درباره پیروزی 4 بر یک شان مقابل استقلال گفت: راستش را بخواهید ما فکر نمی‌ کردیم در آزادی 4 گل به استقلال بزنیم اما روز خوبمان بود و خداوند را شاکریم. ما از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار داشتیم، سانتر کردیم، شوت زدیم و موقعیت ساختیم و ... خدا را شکر شایسته برد بودیم.

او در مورد دو، سه خطایی که روی بازیکنان استقلال انجام داد گفت: برای بازی بعدی که فینال است 3 کارته شدم به همین دلیل اعصابم کمی به هم ریخته بود و از اینکه نمی‌ توانم به تیمم در بازی آخر کمک کنم، ناراحت بودم و قصد زدن نداشتم. در نیمه اول که روی بازیکن استقلال مرتکب خطا شدم می‌ خواستم توپ را دفع کنم ولی کمی تند و تیز جلو رفتم و باعث شد که کارت زرد بگیرم و از دیدار بعدی محروم شوم.

مدافع راست سرخپوشان تبریز در مورد بستن بازوبند کاپیتانی در دو بازی اخیر ادامه داد: برای هر بازیکنی بازی کردن در تراکتورسازی باعث افتخار است و بستن بازوبند که دیگر بحثش جدا بود. در دو بازی اخیر در غیاب آقای کیانی من را به عنوان کاپیتان انتخاب کردند و این نتیجه برایم باعث افتخار است اما این چیزها مهم نیست، مهم برد تیم است.

این بازیکن در مورد حضور پرشور هواداران تراکتورسازی در استادیوم آزادی نظرش را اینگونه بیان کرد: من همیشه ممنون آنها بوده ام، دست تک تک شان را می‌ بوسم وقتی آدم می‌ بینید این همه هوادار هزاران کیلومتر پیاده و سواره خود را به تهران می‌ رسانند، مسوولیتش سنگین تر می‌ شود و به خودش اجازه نمی‌ دهد که اشتباه کند و بلکه تلاشش را دوچندان می‌ کند. انشاالله که در بازی فینال نیز چنین حضور پرشوری داشته باشند. مردم آذربایجان شایستگی گرفتن یک جام را دارند.

ایران‌پوریان در پایان در مورد دیدار فینال با نفت‌تهران افزود: واقعا رقابت تنگاتنگ شده، انشاالله که یک بازی خوب انجام دهیم و جلوی چشم هودارانمان جشن قهرمانی را بگیریم. جا دارد اینجا فوت مادر محترم آقای آل‌نعمه را نیز به او خانواده اش تسلیت بگویم و از خدا می‌ خواهم به او صبری جلی بدهد.

دیدگاه‌ها