کد خبر : 1270726 | 06 مهر 1394 ساعت 00:30 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد هوملس از عملکرد دفاعی دورتموند

در پی تساوی دورتموند مقابل تیم تازه صعود کرده دارمشتات، کاپیتان زردپوشان وست‌فالن به انتقاد از عملکرد خط دفاعی تیمش پرداخت.

انتقاد هوملس از عملکرد دفاعی دورتموند
به گزارش "ورزش سه"، در هفته هفتم از فصل جدید بوندسلیگای آلمان بروسیا دورتموند در خانه خود مقابل تیم تازه به دسته برتر صعود کرده دارمشتات متوقف شد. دورتموندی‌ها که 2 بر 1 از حریف خود پیش بودند ناگهان در دقیقه 90 دروازه خود را باز شده دیدند و در نهایت ناگزیر به تقسیم امتیاز شدند.
بعد از این دیدار متس هوملس به "اسکای" گفت:" می‌دانیم دارمشتات اواخر بازی حسابی روی غلتک می‌افتد و این مسئله تیم حریف را دچار مشکل می‌کند. اینها امروز از فاصله سیزده متری دروازه تیم ما را باز کردند و حال آنکه پنج شش بازیکن ما بیست متر دورتر از دروازه ایستاده بودند. این چه دفاعی است؟
بازی امروز بازی‌ای بود که بدون تردید در آن پیروز می‌شدیم اما دارمشتات بیش از حد خوش‌شانس بود که با دو شوت به سمت دروازه ما توانست امتیاز مسابقه را تقسیم کند. ابایی از گفتن این ندارم که امتیاز گرفتن آنها از این دیدار تنها متکی به شانس بود و بس.
حالا مجبوریم با این اتفاق کنار بیاییم. تیم ما اخیرا در دو بازی با بی‌احتیاطی امتیاز از دست داده و من نمی‌توانم احساسم از این ضایعه را در قالب کلمات بیان کنم. ما باید فکری به حال خط دفاعی‌مان بکنیم. دارمشتاتی‌ها مرده بودند و دیگر امیدی به احیای نتیجه نداشتند اما این ما بودیم که یک امتیاز در سینی گذاشتیم و تقدیمشان کردیم و زحماتمان تباه شد."
ایلکای گوندوگان نیز گفت:" نتیجه بازی چهارشنبه در هوفنهایم خیلی ناراحت‌کننده بود. امروز هم همینطور و چه بسا بدتر. بر ما روشن است که هر دو بار در نیمه اول انتظارات را برآورده نکردیم و در حد و اندازه‌های بروسیا دورتموند ظاهر نشدیم. وقت آن است فکری به حال این وضعیت بکنیم."

دیدگاه‌ها